مرجع خبری پرسپولیس : در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از سوی عده ای عکس هایی از دوران بازیگری و مربیگری علی پروین بین هواداران پخش شده.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ حضور مدیر راهبری سرخپوشان در تمرین امروز حاشیه هایی به دنبال داشت از جمله اظهارت متناقض پروین در خصوص گزینه های مربیگری پرسپولیس.

 

 

در حاشیه تمرین صبح امروز، عده ای با حضور روی سکوهای ورزشگاه درفشی فر عکس هایی از دوران بازیگری و مربیگری علی پروین را بین هواداران پخش کردند.

 

 

علی پروین که پس از تمرین صبح امروز پرسپولیس گفته بود: «هنوز هم می گویم مربی خارجی به درد ما نمی خورد» ساعتی بعد در گفت و گویی دیگر از یکی از گزینه های خارجی سرمربیگری پرسپولیس حمایت کرد.

 

پروین در تازه ترین اظهار نظر خود گفته است: «همه می‌دانند من از گذشته با آمدن مربی‌ خارجی درجه 3 و 4 به فوتبالمان مخالف بوده‌ام اما در حال حاضر رویانیان با مربیانی که درجه یک یا 2 هستند در حال مذاکره هست که آنها را به پرسپولیس بیاورد. من با این موضوع موافقم مخصوصا در جلسه‌ای که با متسو داشتیم از شناخت او به فوتبال ایران و حتی آسیا لذت بردم. امیدوارم از صحبت‌های صبح امروزم برداشت بد نشود و همه اجازه دهند رویانیان کار خود را ادامه دهد.»

 

برونو متسو فرانسوی که روز شنبه برای مذاکره با باشگاه پرسپولیس سفری ناگهانی به تهران داشت شام مشترکی هم با علی پروین عضو هیئت مدیره و مدیر راهبری سرخپوشان صرف کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)