به دنبال اتهامات مطرح شده مبنی بر معرفی بازیکن به پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران علیه علیپور و قنبرزاده شکایت کرد.

 

سرمربي تيم ملي فوتبال جوانان از شكايتش عليه حجت‌الاسلام عليپور و قنبرزاده خبر داد و گفت: آنها بايد ادعاهايشان را ثابت كنند چون مشورت دادن اشكالي ندارد و من حتي درباره عملكرد فني بازيكنان پرسپوليس در فصل گذشته و بازيكنان جديدي كه امسال جذب كرده هم به رويانيان مشورت دادم.

 

اكبر محمدي در واكنش به ابهامات و اتهام‌هايي كه اين روزها از سوي اشخاص مختلف عليه او مطرح شده اظهار كرد: بنده الان در جايگاهي قرار دارم كه ممكن است درباره مسايل فني فوتبال، بازيكنان پايه، استعداديابي‌ها و… مشورت‌هايي از من گرفته شود. ضمن اينكه به عنوان سرمربي تيم ملي وظيفه دارم كارم را به نحو احسن انجام دهم. اين حكايت از شخصيت چند بعدي افراد داشته و منعي براي مشورت دادن درباره مسايل حوزه فوتبال وجود ندارد.

 

وي افزود: بنابراين بخاطر اتهامي كه به بنده زده شده قصد دارم از حجت‌الاسلام عليپور دبير كميته رسيدگي به تخلفات اخلاقي حرفه‌اي فوتبال و همچنين منصور قنبرزاده مديرعامل باشگاه نفت به خاطر هتك حرمت و اعاده حيثيت شكايت كنم. اگر توانستند ثابت كنند فدراسيون مي‌تواند هر برخوردي را با بنده داشته باشد و در غير اين صورت آنها بايد پاسخگوي عمل‌شان باشند چون نبايد براساس شنيده‌‌ها اظهارنظر كرد و اين برخلاف عقايد ديني ماست. متاسفانه بعد از صحبت‌هاي عليپور، قنبرزاده كه در جايگاه تعيين وظيفه براي مربي تيم ملي نيست آن اظهارنظرهاي نادرست را بيان كرد.

 

محمدي در توضيح ماجراي بازيكناني كه درباره‌ آنها به محمد رويانيان مديرعامل پرسپوليس مشورت داده، تصريح كرد: از چهار بازيكن به نام‌هاي حسين كنعاني، سجاد بيرانوند، عليرضا جهانبخش و سردار آزمون در اين باره نام برده شده كه ابتدا بايد بگويم كنعاني بعد سه سال كه باشگاه نداشت سال گذشته پس از آنكه دو مدافع پرسپوليس محروم شدند، چون مدافع وسط بود در اين تيم تست داد كه بنده از آن بي‌اطلاع بودم. ظاهرا بعد از آنكه در تست قبول شد مصطفي دنيزلي سرمربي وقت تيم بنده را پيدا كرد تا ارزيابي بهتري از كيفيت او پيدا كند. بنده از همان طريق با رويانيان هم مرتبط شدم و درباره كنعاني گفتم كه اين بازيكن 40 بازي ملي داشته و عملكرد خوبي در تيم ملي داشت.

 

وي ادامه داد: درباره عليرضا جهانبخش هم به آنها مشورت دادم كه معتقدم او از بهترين بازيكنان ايران است اما او و سردار آزمون با باشگاه‌هايشان قرارداد دارند. بيرانوند هم خودش مصاحبه كرده و گفته وقتي به همراه يكي از مربيان پايه به پرسپوليس رفتم، رويانيان به من گفت اكبر محمدي هم نظرش درباره شما مساعد بود. از افشين اسماعيل‌زاده هم نام بردند در حالي كه او اصلا بازيكنان جوانان در زمان بنده نبود؛ اين بازيكن دو سال پيش همراه تيم جوانان در مسابقات چين حضور داشته و الان هم در تيم زير22 سال بازي مي‌كند!

 

سرمربي تيم جوانان در واكنش به اينكه با اين تفاسير چرا عليپور به نمايندگي از فدراسيون از احضار شما صحبت كرده، اظهار كرد: به دفتر كميته آنها رفتم و جالب بود كه عليپور به من گفت “چند وقت پيش يكي از خبرگزاري‌ها نوشته بود شما درباره بازيكنان به باشگاه پرسپوليس مشورت داديد. هرچند ما به شما اعتماد كامل داريم و همه چيز حل شده است اما اين احضار را اطلاع‌رساني كرديم تا نگويند براي ما خودي و غيرخودي وجود دارد! “

 

محمدي با بيان اينكه درباره عملكرد فني بازيكنان پرسپوليس در فصل گذشته ليگ برتر هم گزارش‌هايي را به رويانيان داده است، گفت: بنده بازيكنان اين فصل پرسپوليس را هم ارزيابي كردم و در قالب گزارش جامعي به رويانيان دادم. اصلا اشكالي ندارد به مديرعامل يك تيم نقاط ضعف و قوت تيمش را بگويم و البته بخاطر اين كار و مشورت‌ها تاكنون ريالي از رويانيان نگرفتم. من درباره بازيكناني كه پرسپوليس در اين فصل جذب كرده هم به مديريت اين باشگاه مشورت داده‌ام چون واقعا مشورت دادن در اين زمينه اشكالي ندارد. مسعود اوزيل پس از پيوستن به رئال مادريد گفته بود به توصيه يواخيم لوو (سرمربي تيم ملي آلمان) به اين تيم آمدم. آيا آنجا هم اشكال مي‌گيرند؟ بارها شده كه من به مسوولان و مربيان مختلفي چون دهكردي، ساكت، رحيمي، جلالي، ويسي و… مشورت داده و در آن اشكالي نمي‌بينم.

 

وي خاطرنشان كرد: خدا را شكر مي‌كنم كه تيم ملي جوانان در آستانه رقابت‌هاي قهرماني آسيا موقعيت فوق‌العاده خوبي دارد و چون بعضي‌ها مي‌دانند تيم ما نتايج خوبي در آسيا خواهد گرفت، قصد ضربه زدن به موقعيت ما را دارند اماسعي مي‌‌كنيم كار را به بهترين شكل انجام دهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)