مرجع خبری پرسپولیس : یکی از سوژه های همیشه جذاب مسابقات فوتبال شادی های گلی است که ستاره ها برای خودشان ابداع می کنند و در مستطیل سبز به نمایش می گذارند.

 

بعضی ها هم از فرط خوشحالی حرکاتی انجام می دهند که در شرایط عادی قادر به اجرای آن نیستند. مروری داریم بر شادی های گل منحصر به فرد ستاره های پرسپولیس در سال های اخیر:

 

 

1_ علی کریمی

کم اتفاق می افتد جادوگر بابت گل هایی که به ثمر می رساند خوشحالی کند و از خود بی خود شود. دو دست باز و علائمی که جادوگر با انگشتانش به سایر همبازیانش می دهد همه تصاویری است که از شادی بعد از گل جادوگر در ذهن می ماند.

 

2_ جواد کاظمیان

در طول سال های حضورش در پرسپولیس بارها نحوه شادی پس از گلش را تغییر داده و به حالت و استیل خاصی وفادار نیست. مدتی با کشیدن نقاب زورو به صورتش نماد شجاعت شد و پس از برای چند صباحی ایکی یوسان سرخ ها لقب گرفت! او یک بار هم بعد از باز کردن دروازه حریف به سرعت به سمت غلام پیروانی رفت و او را در آغوش کشید اما هنوز دلیل علمی و منطقی برای این کار جواد پیدا نشده!

 

3_ مهرزاد معدنچی و علیرضا نیکبخت

علیرضا نیکبخت هم مثل کاظمیان خلاقیت زیادی در طراحی شادی های پس از گل داشت اما به یادماندنی ترین آن ها وقتی بود که به همراه مهرزاد معدنچی با انگشت به هم شلیک می کردند و به زمین می افتادند. نیکبخت البته با استوک کفش هایش هم تلفن صحبت می کرد اما مشخص نیست آنطرف خط ، چه کسی ایستاده بود!

 

4_ کریم باقری

هواپیمای تک سرنشین بدون شک واضح ترین توصیفی است که می توان از شادی بعد از گل شماره 6 پرسپولیس و تیم ملی داشت. باقری در سال های طولانی بازیگری اش گل های زیادی به ثمر رساند اما فقط یک شادی برای خودش داشت و آن هم همان هواپیمای تک سرنشین مخصوص آقاکریم بود، درست مثل حرکتی که مونتلا، کهاجم سابق رم پس از گلزنی هایش انجام می داد.

 

5_ محسن خلیلی

با درخشش در ترکیب پرسپولیس خیلی زود سر زبان ها افتاد اما خوشحالی منحصر به فرد او که به نام خود محسن در تاریخ پرسپولیس ثبت شده است، تیر و کمانی است که با شلیک کردن آن ورزشگاه یکصدا نام او را فریاد می زد.

 

6_ مهرداد اولادی

بدون شک خطرناک ترین خوشحالی بعد از گل را مهرداد اولادی انجام می داد. پشتک ها و چرخش اولادی روی هوا هرچند زینت بخش تصاویر ورزشی بود اما برای سلامتی مهرداد چندان مناسب نبود. مارتینز و میروسلاو کلوزه نمونه های خارجی شادی بعد از گل مهرداد اولادی هستند.

 

7_ علی دایی

شادی پس از گل شهریار بیشتر جنبه معنوی داشت! پس از پریدن روی 2 پا و شکر خدا ، با مشت های گره خورده مقابل دوربین های تلویزیونی ژست می گرفت. او امروز هم در قامت یک مربی همین شادی را برای گل های تیمش دارد!

 

8_ هادی نوروزی

میمیک صورت او پیش و پس از گل زدن تفاوت چندانی ندارد! اما اگر قرار باشد شادی بعد از گل داشته باشد، حرکات خاصی انجام می دهد، درست مثل بعد از گلزنی به ذوب آهن که نقش یک خرگوش را بازی کرد!

 

9_ ابراهیم توره

با وجود همه حاشیه هایی که در روزهای حضورش در پرسپولیس داشت، شادی بعد از گل ابراهیم توره هم در نوع خود به یاد ماندنی بود، نوعی رقص ویژه آفریقایی که معمولا همراهی مثل سپهر حیدری داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)