مرجع خبری پرسپولیس : كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی با گلایه از مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام كرد كه مدیران این تیم نباید پیشكسوتان را ارزان بفروشند.

 

فرشاد پیوس گفت: در طول این چند سال هیچ گاه در جلسات پیشكسوتان و فنی تیم فوتبال پرسپولیس شركت نكرده ام، زیرا در این جلسات افرادی شركت می كنند كه خیلی پرسپولیسی نیستند و می خواهند تنها مهر تاییدی بر تصمیمات آنها بزنیم.

 

وی ادامه داد: همیشه نان بازوی خود را خورده ام و پیشكسوتان پرسپولیس جایگاه بالایی دارند كه باید در جلسات برگزار شده شان آنان حفظ شود.

 

كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران پرسپولیس نباید پیشكسوتان را ارزان بفروشند،زیرا در این بین آدم های بزرگی حضور دارند و جایگاه آنها خیلی بزرگ تر است.

 

وی تصریح كرد: در جلسات فعلی كمیته فنی یا پیشكسوتان متاسفانه باید اعضا حضور پیدا كنند و تنها به تصمیمات مدیرعامل بله بگویند. زمانی كه مدیرعامل خودش می برد و می دوزد،خود ما باید جایگاه مان را حفظ كنیم و حضور پیدا نكنیم.

 

پیوس گفت: زمانی كه می خواهند به سرمربی خارجی كه اكثر اعضا با آن مخالف بودند، رای اعتماد بدهید تا هواداران را راضی كنند، حضور پیشكسوتان مهم است، اما برای انتخاب پست سرپرست كه حق یك پیشكسوت است به دنبال دوستان خود می روند.

 

وی تاكید كرد: برای سرپرستی تیم باید حتما یك نفر از جنس فوتبال را انتخاب كنیم و نباید كسانی را بگذاریم كه كار فوتبالی بلد نیستند.

 

آقای گل اسبق فوتبال ایران گفت: اطمینان دارم اگر امسال هم در پرسپولیس جایگاه ها مشخص نباشد، این تیم از هفته ششم با مشكلات جدی روبه رو خواهد شد.

 

پیوس در خصوص درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس برای برگزاری نشدن مسابقات لیگ در ماه مبارك رمضان، اظهار داشت: در زمان ما روزی چند نوبت تمرین برگزار می شد و در مسابقات نیز شركت می كردیم، اما حالا كه تمرینات روزی یك نوبت است بازیكنان می توانند باكیفیت بالاتری در زمین مسابقه حاضر شوند.

 

وی تاكیدكرد: برگزاری مسابقات درماه رمضان هیچ مشكلی نداردو این مسابقات سال ها است كه برگزار می شود.

 

پیوس در پایان ابراز امیدواری كرد كه مدیران باشگاه در اوسط فصل مانند مدیریت های گذشته مجبور به تعویض سرمربی خود نشوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)