مرجع خبری پرسپولیس : آیا مانوئل ژوزه می تواند در اولین بازی سرخپوشان در لیگ برتر روی نیمکت این تیم بنشیند؟

 

بعد از آنكه مدير برنامه‌هاي ژوزه و رويانيان اعلام كردند مشكلي در اين ارتباط وجود ندارد و تنها اصلاحيه در قرارداد، در امضا و ثبت آن تاخير انداخته اما تا ديروز و قبل از سفر پرسپوليس به آبادان اين مشكل حل نشد تا پرسپوليس با كادر فني ليگ را شروع كند كه تنها يك نفر از آن (محسن عاشوري) رسما مربي تيم است و بقيه بدون قرارداد روي نيمكت خواهند نشست.

 

ديروز خبرگزاري نزديك به باشگاه پرسپوليس اعلام كرد به دليل فشار تمرين‌ها و جلسات متوالي با رويانيان، ژوزه وقت نكرده به هيات فوتبال استان تهران برود و قرارداد خود را ثبت كند اما جالب است كه مانوئل و دستيارانش با پرسپوليس قرارداد داخلي هم نبسته‌اند كه بخواهند در هيات فوتبال قراردادشان را ثبت كنند.

اين خبرگزاري با اشاره به اينكه ژوزه بدون قرارداد راهي آبادان مي‌شود اعلام كرد قرارداد مربيان پرسپوليس شنبه ثبت مي‌شود.

اما سوال اصلي اينجاست كه ژوزه و دستيارانش چطور بدون امضاي قرارداد به عنوان سرمربي و مربي روي نيمكت اين تيم مي‌نشينند؟ شهبازي دبير سازمان ليگ در اين خصوص توضيح مي‌دهد: «با مجوز سازمان ليگ يا فدراسيون مي‌توان بدون قرارداد روي نيمكت نشست.» وي ادامه مي‌دهد: «اگر مربيان و اعضاي تيم نقص مدارك داشته باشند يا در محتواي قراردادشان مشكلي وجود داشته باشد، مجوز موقت براي‌شان صادر مي‌شود. ممكن است يك مربي، عكس، كپي، پاسپورت يا … را ارائه نكرده باشد، مثلا الان خيلي از پزشكاني كه روي نيمكت مي‌نشينند نقص مدرك دارند اما براي‌شان مجوز موقت صادر شده است.»

وي ادامه مي‌دهد: «البته زمان اعلام شده براي ثبت قراردادها براي كادر فني محدوديت ندارد، ضمن اينكه نمايندگان باشگاه هم مي‌توانند مدارك كادر فني را به سازمان ليگ بياورند و نيازي به حضور خود افراد نيست.»

شهبازي در مورد مانوئل مي‌گويد: «هنوز دير نشده و شايد امروز (چهارشنبه) يا حتي فردا (پنج‌شنبه) بيايند و مداركشان را بدهند. با اين‌حال براي مانوئل كارت موقت بازي صادر شده كه رنگ آن با كارت‌هاي دايمي تفاوت دارد يا اگر رنگش هم يكي باشد جايي در آن به موقت بودنش اشاره شده است.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)