مرجع خبری پرسپولیس : مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: هنوز میزان دقیق خسارت هواداران گهر زاگرس به این استادیوم ورزشی مشخص نیست.

 

توفیق كابلی در خصوص خسارت های وارد شده از سوی هواداران تیم گهر زاگرس، گفت: خسارت هایی به ورزشگاه وارد شده است،‌ اما زیاد نیست و منتظر هستیم تا برآورد كلی انجام پذیرد.

 

وی ادامه داد: از ورزشگاه بعد از بازی بازدید كرده ام و فكر می كنم می توانیم كل خسارت های وارد شده كه مبلغ زیادی هم نخواهد بود، را از بیمه دریافت كنیم.

 

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران، گفت: بازسازی ورزشگاه یك صد هزار نفری آزادی در دستور كار قرار گرفته است و منتظر اعلام نظر گروه مشاوران هستیم.

 

وی تصریح كرد: قرار است مشاوران به صورت دقیق وضعیت ورزشگاه را مورد ارزیابی قرار دهند وتا سه ماه آینده نظر خود را اعلام كنند. زیرا بازسازی مكانی كه سال ها از ساخت آن گذشته، بسیار دشوار است.

 

وی در خصوص برنامه های خود برای طبقه دوم ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: این طبقه نیز مانند طبقه اول صندلی دار خواهد شد و مهم ترین كاری هم كه قرار است صورت گیرد، فروش الكترونیكی بلیت است.

 

كابلی درخصوص زمان آغازبازسازی ورزشگاه آزادی،گفت: درصورتی كه با مشكل خاصی روبه رو نشویم، ظرف 7 ماه آینده كار بازسازی را آغاز می كنیم.

 

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران، خاطرنشان كرد: این تصمیم بسیار مهمی است كه تمام مدیران ورزشی كشور نیز با آن موافق می باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)