مرجع خبری پرسپولیس : آقای گل لیگ یازدهم ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان زلزله 2 روز پیش آذربایجان گفت: پس از بازگشت به ایران آماده هرگونه کمک به هموطنانم هستم.

 

دو تن از اعضای تیم ملی فوتبال ایران که هم اکنون در اردوی مجارستان بسر می برند و از اهالی استانهای زلزله زده شمال غرب کشور هستند، ضمن ابراز تالم و ناراحتی شدید از این حادثه دردناک، با حادثه دیدگان بطور ویژه ابراز همدردی نمودند.

 

سید مهدی رحمتی و کریم انصاری فرد که به شدت متاثر بودند به مدیر رسانه ای تیم ملی گفتند که همدردی ویژه و تسلیت آنان را بهر طریق ممکن به هموطنان و هم استانی های آنان ابلاغ کرده و به خانواده های آسیب دیده از این بلای طبیعی بگویید که ما به محض بازگشت از سفر آماده همه گونه کمک و یاری رساندن به هموطنان زلزله زده هستیم. سیدمهدی رحمتی اهل استان آذربایجان شرقی و کریم انصاری فرد اهل استان اردبیل هستند.

 

پیش از این بازیکنان و کلیه همراهان تیم ملی در پیامی ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با کلیه عزیزان زلزله زده و آسیب دیدگان این حادثه دردناک در استانهای آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل از خداوند متعال، غفران و رحمت الهی برای از دست رفتگان ، شفای مجروحان و آسیب دیدگان و همچنین صبر جمیل برای بازماندگان این حادثه را مسالت کرده بودند. زلزله شدیدی استانهای شمال غرب کشور را لرزاند و متاسفانه باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)