مرجع خبری پرسپولیس : درخواست آخر پرسپوليسي‌ها از سازمان ليگ، انتقال بازي يكشنبه از چمن مصنوعي به ورزشگاه سردارجنگل بود و دليل اين خواسته، ترس از مصدوميت‌هاي ناخواسته.

 

موضوعي كه سعيد شيريني سرپرست پرسپوليس درباره‌اش مي‌گويد: در چمن مصنوعي احتمال مصدوميت‌ها بيشتر است و بازي در چمن طبيعي مي‌تواند به ما كمك كند تا بازيكنان دچار مصدوميت‌هاي احتمالي نشوند.

 

ما از اينكه احتمال دارد بازيكنانمان دچار مصدوميت‌هاي ناخواسته شوند مي‌ترسيم. از طرف ديگر ورزشگاه عضدي كه چمن مصنوعي دارد در وسط شهر رشت است و قطعا همه در جريان اين موضوع هستند كه بازي پرسپوليس و داماش با استقبال گرم هواداران دو تيم روبرو خواهد شد پس بهتر است اين بازي در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شود. ما از باشگاه داماش، هيات فوتبال گيلان، شوراي تامين رشت و سازمان ليگ مي‌خواهيم كه موافقت خود را با برگزاري اين ديدار در ورزشگاه سردار جنگل اعلام كند تا اين بازي مثل هميشه بدون هيچ مشكلي به پايان برسد.

 

نوروزي به داماش نمي‌رود

سكو نشيني در 4 بازي گذشته زياد به مذاق هادي نوروزي خوش نيامده و شايعه شده كه اين بازيكن قصد دارد نيم فصل به داماش برود حال آنكه نوروزي در تمرين يكشنبه به يكي از همبازيانش گفته قرار نيست جايي برود و در پرسپوليس مي‌ماند تا فرصت بازي پيدا كند. نوروزي كه در 4 بازي گذشته هرگز به ليست 18 نفره مانوئل نرسيده در ديدار تداركاتي با نيروي زميني يكي از بهترين‌هاي تيمش بود و اگر در بازي با برق شيراز هم خودي نشان بدهد بعيد نيست مقابل داماش حداقل به نيمكت پرسپوليس برسد. نوروزي 4 فصل قبل از داماش به پرسپوليس آمد و بعيد نيست امير عابديني باز هم بخواهد از اين مهاجم مازندراني در يكي ديگر از تيم‌هايش استفاده كند هر چند كه ظاهرا نوروزي به هفته‌هاي آينده و بازي‌هاي بعدي خوشبين است.

 

هتل پرسپوليس مخفي است!

با برگزار شدن اجلاس سران كشورهاي غيرمتعهد در تهران بحث دربي و هتل پرسپوليس و استقلال يكي از معضلات اين بازي به حساب مي‌آيد اما ظاهرا پرسپوليسي‌ها دست به كار شده‌اند و هتلشان را هم رزرو كرده‌اند. ديروز شيريني سرپرست تيم اعلام كرد هتل رزرو شده اما چون قطعي نيست نامش را نگفت. ظاهرا يكي از هتل‌هاي غرب تهران مثل هتل المپيك مدنظر سرخپوشان است تا در حاشيه شهر قرار داشته باشند.

 

خيال راحت پرسپوليس از تغيير مكان بازي

قرار بود پرسپوليس در يك زمين با چمن مصنوعي مقابل برق شيراز قرار بگيرد اما ديدار ديروز در زمين ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شد تا مشخص شود خيال پرسپوليسي‌ها از تغيير مكان بازي راحت است. پرسپوليسي‌ها مي‌خواهند به جاي ورزشگاه عضدي در استاديوم سردار جنگل به ميدان بروند و از آنجايي كه احتمالا شوراي تامين رشت مثل پارسال با انجام بازي در ورزشگاه بيرون از شهر عضدي مخالفت خواهد كرد، خيال پرسپوليس از تغيير مكان بازي با داماش راحت است.

 

هافبك كره‌اي در راه پرسپوليس

محمد رويانيان اعلام كرده براي تقويت تيم و حضور مقتدرانه در رقابت‌هاي ليگ برتر هر اقدامي كه مورد نياز باشد را انجام مي‌دهند بر همين اساس باشگاه قصد دارد طي روزهاي آينده با دو هافبك خارجي و ايراني قرارداد ببندد. گفته مي‌شود يك بازيكن استراليايي و عرب زبان مدنظر پرسپوليس هستند اما شايعه شده بازيكن آسيايي مدنظر سرخ‌ها يك هافبك كره‌اي است!

 

پرسپوليس در رشت تمرين مي‌كند

كاروان پرسپوليس كه قرار است صبح روز شنبه عازم رشت شود قصد دارد يك جلسه تمرين در اين شهر انجام دهد. بنابر اين آخرين تمرين شاگردان مانوئل در ورزشگاه محل مسابقه و پشت‌ درهاي بسته برگزار خواهد شد. هماهنگي‌هاي لازم براي انجام اين تمرين به عمل آمده هر چند هنور معلوم نيست زمين مسابقه، عضدي است يا سردار جنگل.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)