مرجع خبری پرسپولیس : یکی از عواملی که باعث زیبایی و حساسیت بیشتر بازی های دربی می شود حضور بازیکنان به اصطلاح دربی باز است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در سال های گذشته نیز حضور بازیکنانی چون همایون بهزادی، مرحوم صفر ایرانپاک، مرحوم ناصر حجازی، مجتبی محرمی، امیر قلعه نوعی، علی پروین، احمدرضا عابدزاده، کریم باقری، محمود فکری، فرهاد مجیدی، مهدی هاشمی نسب، علیرضا نیکبخت واحدی، علی انصاریان و … یکی از عوامل زیبایی های این مسابقه بوده است.

 

دربی هفتاد و پنجم پایتخت هم در شرایطی برگزار خواهد شد که حضور بازیکنانی مثل مهدی مهدوی کیا، علی کریمی و … به عنوان بازیکنان دربی باز، به زیبایی های این مسابقه خواهد افزود.

 

در ترکیب نفرات پرسپولیس؛ شهاب گردان، نیلسون کوره آ، حسین ماهینی، محسن بنگر، سید جلال حسینی، روبرتو دسوسا، محمد قاضی و کریم انصاری فرد نفرات شاخصی هستند که تجربه حضور در این مسابقه حساس را ندارند.

 

در عوض نفراتی چون علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، محمد نوری، غلامرضا رضایی، هادی نوروزی، مهرزاد معدنچی، امیرحسین فشنگچی، حمیدرضا علی عسگری، رضا نورمحمدی، سامان آقازمانی، جواد کاظمیان، ایمون زاید و مهرداد پولادی هستند که پیش از این در دربی پایتخت به میدان رفته اند. روح الله سیف اللهی جوان هم با جو ورزشگاه آزادی در دربی بیگانه نیست.

 

اما از میان بازیکنان استقلال، شاخص ترین بازیکنی که برای نخستین بار دربی را تجربه می کند جواد نکونام است. رودریوگو توزی، امین منوچهری و لیام ردی (دروازه بان استرالیایی) هم هرگز تجربه حضور در این مسابقه را نداشته اند.

 

در عوض اما، مهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، علی حمودی، میثم حسینی، هاشم بیک زاده، سیاوش اکبرپور، آرش برهانی، میلاد میداوودی، خسرو حیدری، جی لوید ساموئل، فابیو جانواریو، مجتبی جباری، فریدون زندی میثم بائو و کیانوش رحمتی سابقه حضور در این مسابقه را داشته اند.

 

استقلالی ها خسرو حیدری کیانوش رحمتی و مجتبی جباری را در بازی روز جمعه در اختیار ندارند و حضور میلاد میداوودی هم در ابهام قرار دارد. پرسپولیس هم ممکن است علاوه بر سوسا، نتواند از سامان آقازمانی و هادی نوروزی در این مسابقه استفاده کند. امیر عابدزاده هم به دلیل ثبت نشدن قراردادش در این مسابقه حضور نخواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)