مرجع خبری پرسپولیس : فدراسیون دو و میدانی طی مراسمی از نخستین و تنها مدال آور المپیکی این رشته تقدیر کرد.

 

مراسم تجلیل از احسان حدادی نائب قهرمان پرتاب دیسک المپیک 2012 لندن از سوی فدراسیون دو و میدانی شب گذشته با حضور اعضای تیم ملی و جمعی از اهالی این رشته در تهران برگزار شد و طی آن فدراسیون دو و میدانی به نخستین مدال آور بازی های المپیک در این رشته مبلغ 50 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا کرد.

 

در این مراسم که خانواده حدادی نیز حضور داشتند حسین توکلی قهرمان المپیک 2000 سیدنی در رشته وزنه برداری، محمد رضا رودکی جودوکار تیم ملی که به دلیل مصدومیت المپیک لندن را از دست داد همراه با داریوش فرهنگ از کارگردانان و بازیگر مشهور سینما و تلویزیون نیز از مهمانان ویژه این مراسم بودند.

 

در حاشیه این مراسم افشین داوری رئیس فدراسیون دو و میدانی ضمن تقدیر از عملکرد احسان حدادی عنوان کرد که امیدواریم با برگزاری چنین مراسمی برای مدال آوران انگیزه ای ايجاد شود.

 

در این مراسم مجری برنامه پای فوتبالی ها را با ورود حدادی به باشگاه پرسپولیس به میان کشید و عنوان کرد: حدادی قرار است طی روزهای آینده در تست دروازه بانی تیم بزرگسالان پرسپولیس شرکت کند تا شاید مشکل دروازه این تیم در مسابقات برطرف شود!

 

در همين ارتباط احسان حدادي گفت: براي حضور در بازيهاي المپيك 2012 لندن سختي بسياري كشيديم و علي رغم مصدوميت صاحب مدال شدم در اردوي آلمان از ناحيه عضله سينه دچار پارگي شدم و مربي خارجي ام هم فكر نمي كرد بتوانم در المپيك نتيجه بگيرم .

 

*دوست نداشتم از مصدوميتم بگويم

وي افزود: هيچ وقت از مصدوميتم صحبت نكردم و براي بازيهاي المپيك هم با تزريق به عضله ام وارد مسابقات شدم و خوشبختانه توانستم صاحب مدال نقره شوم .از تمامي كساني كه براي آماده سازي ام در اين مدت تلاش كردند قدرداني مي كنم. مربي 82 ساله روسي ام حدود هشت ماه دور از خانه با من تمرين كرد ،اعضاي فدراسيون، خانواده ام و رسانه ها نيز كمك بسياري به من كرده اند.

 

*حاشيه را دوست دارم

وي گفت: من حاشيه را دوست دارم اما زماني حاشيه هاي منفي اطرافم زياد بود كه با كمك برخي دوستان و اهالي رسانه توانستم قبل از المپيك به راحتي تمرين كنم و سال آينده قول كسب مدال طلاي جهان را مي دهم و خود را براي مدال طلاي المپيك 2016 آماده مي كنم.

 

حدادي يادآور شد: ابراهيم نوح نژاد نخستين كسي بود كه با ديدنم به دليل فيزيك مناسب براي رشته پرتاب ديسك مرا به اين رشته كشاند و از او هم بايد قدرداني كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)