مرجع خبری پرسپولیس : در اين لحظه پرسپوليسي‌ها يكصدا فرياد زدند كه «قهرمان مي‌شويم»، براي مديرعامل كف زدند و بعد هم يك به يك براي امضاي عهدنامه فراخوانده شدند.

 

شنيدن صحبت‌هاي مديرعامل، شده كار هر روزه پرسپوليسي‌ها؛ مثل همين ديروز كه محمد رويانيان دوباره به ميهماني تيم در درفشي‌فر رفت و ميكروفن به دست گرفت تا خواسته‌هايش را برساند به گوش بازيكنان و سرمربي.

 

درست يك ساعت از سوت پايان تمرين ديروز مي‌گذشت كه رويانيان در سالن كنفرانس ورزشگاه چشم در چشم پرسپوليسي‌ها ايستاد و درگوشي با آنها صحبت كرد. بعد هم به دستور خود او درهاي سالن به روي خبرنگارها و عكاسان باز شد تا سورپرايز تازه مديرعامل را به چشم ببينند؛ بنر بزرگي كه با نام «عهدنامه قهرماني» روي ديوار روبرو نصب شده و بيش از همه چشم‌ها را خيره مي‌كرد و پيش از آنكه به خط آخر اين عهدنامه برسيم محمد رويانيان صحبت‌هايش را از سر گرفت: شما بهترين‌هاي فوتبال ايران هستيد و مطمئن هستم كه با يك پيروزي خوب بازي با فولاد را تمام مي‌كنيد. رفتن يا ماندن من در پرسپوليس به شما و عملكردتان بستگي دارد اما به شرافتم قسم تا روزي كه هستم حمايتتان مي‌كنم هر طوري كه بازي كنيد و هر نتيجه‌اي كه بگيريد و از شما هم مي‌خواهم كه به پرسپوليس جان دوباره‌اي بدهيد. مي‌دانم كه همه‌تان عاشقانه پرسپوليس را دوست داريد و چيزي كه مي‌خواهم اين است كه خودتان و توانايي‌تان را باور كنيد.

خودتان باشيد. شماها اسم و شخصيت بزرگي داريد و من به بزرگي‌تان ايمان دارم. با همين ايمان شما را انتخاب كرده‌ام و تنها يك خواسته دارم؛ به خودتان و پرسپوليس خيانت نكنيد! من مي‌خواهم طوري باشيد كه براي فصل بعد قيمت‌هاي‌تان شكسته نشود. پرسپوليس با شما تيم قدري است و من هم قسم خوردم تا روزي كه هستم از شما حمايت كنم. تك‌تك شما در قبال پرسپوليس مسووليت داريد و حتي اگر يك روز بازيكني خسته بود بايد دوستانه جور او را بكشيد.

شما پرسپوليس را قهرمان كنيد، من هم پاداش اين قهرماني را مي‌دهم. كاري كنيد كه همه مقابل پرسپوليس به زانو بيفتند و از شما بترسند. بعد از دربي من با آرامش خوابيدم چون با بازي‌ كه انجام داديد استقلال را كوچك كرديد و اقتدارتان در زمين براي من لذتبخش بود. الان هم مي‌خواهم كه اگر توان قهرمان كردن پرسپوليس را داريد اين عهدنامه را امضا كنيد اما اگر تيم كوچكي هستيد و فكر مي‌كنيد نمي‌توانيد قهرمان شويد، پشت اين عهدنامه امضا بزنيد تا تكليف من هم روشن شود.

 

در اين لحظه پرسپوليسي‌ها يكصدا فرياد زدند كه «قهرمان مي‌شويم»، براي مديرعامل كف زدند و بعد هم يك به يك براي امضاي عهدنامه فراخوانده شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)