شایعه ای که انگار کم کم تایید می شود

مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان ورزش سازمان صدا و سیما در مقابل اعتراض باشگاه پرسپولیس به آمار ارائه شده در دربی هفتاد و پنجم سکوت می کنند تا شایعات مبنی بر خیالی بودن این آمارها ناخواسته تایید شود!

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ حالا این شایعه به صورت جدی وجود دارد که صدا و سیما هیچ نرم افزاری برای ارائه آمار مسابقات فوتبال ندارد و آنچه در پایان بازی ها روی آنتن می رود احتمالا یا ساخته ذهن مسئولان برنامه است، یا حاصل استفاده از سخت افزارهای بی ربط!

 

برای پیگیری این موضوع با مهدی هاشمی تهیه کننده برنامه فوتبال برتر تماس می گیریم که مجری پخش مسابقات فوتبال داخلی است، او در ابتدا پاسخگوی تماس ما است اما وقتی سئوالمان را مطرح می کنیم می گوید: «من الان مشغول رانندگی هستم لطفا چند ساعت بعد تماس بگیرد.»

 

هاشمی البته دیگر پاسخگوی تماس خبرنگاران نیست و تلفن همراهش را به کلی از دسترس خارج می کند تا ما هم سراغ حسین آقازمانی مسئول گروه ورزش شبکه سه برویم و سئوال را با او مطرح کنیم.

 

آقازمانی اما پاسخی شک برانگیز تر می دهد: «هیچ جوابی ندارم، اصلا نمی خواهم در این مورد صحبت کنم، اگر سئوال دیگری دارید جواب می دهم اما در مورد آمار دربی جوابی ندارم!»

 

مسئولان شبکه سه هیچ جوابی به اعتراض پرسپولیسی ها مبنی بر خیالی بودن آمار دربی ندارند و حتی حاضر نیستند نرم افزاری را که با آن آمار استخراج می کنند، معرفی شود. حالا این شایعه قوت می گیرد که اساسا ساز و کار و نرم افزاری وجود ندارد و برنامه سازان گروه ورزش سیما، آمار را همانطور که دوست دارند تحویل مخاطب می دهند!

 

اینکه استقلال در دربی هفتاد و پنجم چطور 2 موقعیت گل روی دروازه پرسپولیس خلق کرد که کسی ندید، یا درصد مالکیت توپ آبی ها چطور به عدد 55 درصد رسید، سئوالی است که حالا کسی نمی تواند جوابی برای آن پیدا کند!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)