مرجع خبری پرسپولیس : تیم های پایه پرسپولیس برای شروع دوباره رقابت های تهران آماده می شوند.

 

در این راستا تیم نونهالان پرسپولیس که از 6 تا 8 شهریور ماه اردویی سه روزه در دماوند برگزار کرده بود، جمعه این هفته در ورزشگاه آیت ا… سعیدی از ساعت 17 برابر پارسه به میدان می رود.

 

نونهالان در جریان اردوی تدارکاتی، در دو بازی برای دو تیم نوجوانان کاوه رودهن و نوجوانان گلدشت دماوند به ترتیب با نتایج 10 بر یک و هشت بر دو به پیروزی رسیدند. فرامرز سلطانی سرمربی تیم نونهالان اعلام کرد؛ در بازی این هفته محسن چگینی و سعید آهنی زوج خط حمله خود را به دلیل دو اخطاره بود و حضور در اردوی تیم ملی در اختیار ندارد.

 

این هفته همچنین نوجوانان پرسپولیس هم ساعت 11:30 روز جمعه برابر وحدت قرار می گیرد. نوجوانان پرسپولیس که در وقفه پیش آمده بازی های دوستانه ای را با تیم های رده سنی جوانان و امید دسته های پائین تر برگزار کرده اند، در حال حاضر به دلیل تعلیق تیم داماش و عقب افتادن بازی برابر توحید با دو بازی کمتر نسبت به حریفان بازی ها را دنبال می کند.

 

پنجشنبه این هفته هم شاگردان مجید پروین از ساعت 16 در زمین اسماعیلی برابر استیل آذین به میدان می روند. جوانان پرسپولیس روز یکشنبه هم میزبان تیم فولاد خواهد بود و اما امیدهای پرسپولیس چهارشنبه این هفته میزبان نفت تهران خواهند بود. زمان و مکان برگزاری این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

منوچهر عبدا…نژاد ابراز امیدواری کرد که در صحبت روز سه شنبه خود با مانوئل ژوزه، سرمربی سرخپوشان اجازه حضور بازیکنان تیم امید را برای همراهی تیمش در این بازی دریافت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)