پرسپولیس نیوز : مدیر صندوق سرمایه‌گذاری پرسپولیس با اشاره به اینکه این صندوق با هدف تقویت تیم‌های پایه، تکمیل و تجهیز باشگاه پرسپولیس، آکادمی فوتبال پرسپولیس و احیای پیشکسوتان تأسیس شده است گفت: مجوز فعالیت این صندوق در بازار سهام صادر شد.

صندوق سرمایه‌گذاری پرسپولیس با مجوز سازمان بورس اوراق بهادار به منظور تقویت تیم‌های پایه، تکمیل و تجهیز باشگاه پرسپولیس، آکادمی فوتبال پرسپولیس و احیای پیشکسوتان تأسیس شده است.

شهریار شهمیری با اعلام خبر صدور مجوز این صندوق سرمایه‌گذاری، گفت: این صندوق بیش از 2 میلیارد تومان منابع جذب کرد که با اهداف تعیین شده در اساسنامه فعالیت خواهد کرد.

مدیرعامل کارگزاری سهم آشنا که مدیریت این صندوق را برعهده دارد، افزود: پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری پرسپولیس همزمان با سالگرد تأسیس باشگاه پرسپولیس آغاز و با موفقیت به اتمام رسید.

به گزارش فارس، صندوق‌های سرمایه گذاری نیکوکاری از سال 90 به عنوان بازار مالی جدید برای اهداف خیرخواهانه تشکیل شد و در آن یک رکن جدید به عنوان مدیر اجرایی اضافه شد.

بر اساس این گزارش، سرمایه گذاری‌ها در این صندوق به سه شکل انجام می‌شود.

سرمایه گذاران و هواداران می‌توانند واحدهای صندوق را برای کمک به باشگاه ببخشند، دو، اصل پول را در اختیار صندوق قرار داده و سود آن را به باشگاه اختصاص دهند و سوم سرمایه گذاران اصل پول و سود را به باشگاه اختصاص دهند.

بنابراین، بازپس گیری اصل سرمایه در زمان دلخواه و اختصاص سود آن به باشگاه و نیز بازپس گیری اصل سرمایه و بخشی از سود و اختصاص مابقی سود به باشگاه از مواردی است که در این صندوق لحاظ شده است.

مدیر و مؤسس این صندوق، کارگزاری سهم آشنا و باشگاه پرسپولیس، مدیرثبت بانک قرض‌الحسنه رسالت، ضامن نقد شوندگی بانک ایران زمین و حسابرس آن شرکت حسابرسی متین خردمند است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)