پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس گفت: این فصل بدترین و پرتنش‌ترین سال ورزشی‌ام را پشت سرگذاشتم و تجربه کردم

به گزارش علی دایی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس و کسب سهمیه آسیا توسط سرخپوشان گفت: فوتبال خوبی ارائه دادیم و هر دو تیم خوب بازی کردند و خدا را شاکرم که پرسپولیس به هدفش رسید.

وی ادامه داد: جا دارد از تمام تیم‌هایی که جوانمردانه بازی کردند تشکر کنم. به آقای فرکی و تیم فولاد تبریک می‌گویم که توانستند قهرمان لیگ شوند. ما نتوانستیم قهرمان شویم چون بحران مدیریتی، مصاحبه‌های آنچنانی و شرایط خاصی که برای تیم بوجود آمد عملا تیم را از قهرمانی دور کرد.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه برخی می‌خواستند برای پرسپولیس حاشیه درست کنند گفت: دلیل اصلی این همه حواشی که برای پرسپولیس بوجود آمد فقط به خاطر کوبیدن علی دایی بود. خدا را شکر می‌کنم که بچه‌های تیم با شایستگی توانستند حقانیت خود را به اثبات برسانند.

دایی یادآور شد: این فصل بدترین و پرتنش‌ترین سال ورزشی‌ام را پشت سرگذاشتم و تجربه کردم. شرایط بسیار سخت بود که آخرین آن هم لیست معروفی بود که به کذب منتشر شد.

وی ادامه داد: خدا به ما کمک کرد که تیممان به حاشیه کشیده نشد. بچه‌هایمان خیلی مرد بودند که توانستند حداقل به نایب‌ قهرمانی دست پیدا کنند. متاسفانه در این مدت افرادی که فقط نامشان پیشکسوت پرسپولیس بود همه جوره به ما حمله کردند، با این حال قهرمان واقعی بازیکنان ما هستند.

سرمربی پرسپولیس با بیان این مسئله که فولاد تنها تیم کم نوسان لیگ بوده تاکید کرد: برای فولاد در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم به نتیجه دلخواه برسد.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر گفت: قرارداد من با پرسپولیس 3 ساله است اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باز هم از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم قهرمان لیگ شویم اما همه می‌دانند چرا این اتفاق رخ نداد. امیدوارم هواداران من را ببخشند و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

وی تصریح کرد: از همه خواهش می‌کنم که پرسپولیس را حمایت کنند و اگر علی دایی را دوست ندارند حاضرم از پرسپولیس جدا شوم اما لطمه‌ای به این تیم نخورد.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به هزینه‌های این فصل سرخپوشان تاکید کرد: در این فصل نسبت به فصل گذشته 70 درصد کمتر هزینه شد. ما اردوی خارجی نداشتیم و حتی اردوهای داخلی هم که در ابتدای فصل برگزار کردیم به خصوص اردوی اردبیل هنوز هزینه‌هایش پرداخت نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)