پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم پرسپولیس تهران گفت: اندازه 12 نفر دویدیم و با غیرت بازیکنان توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

محمد نوری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ملوان گفت: 3 امتیاز را باید می‌گرفتیم، پس از اخراج کفشگری بازیکنانمان به اندازه 12 نفر دویدند و با غیرتی که از خود نشان دادند پیروز شدیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز بتوانیم چنین عملکردی داشته باشیم.

وی افزود: بازیکنان جوان ما اکثرا عضو تیم ملی امید هستند، اگر این بازیکنان جا بیفتند آینده پرسپولیس 3- 4 سال تضمین می‌شود. امیدوارم آنها بتوانند روز به روز به پیشرفت خود ادامه دهند. ملوان هم تیم خوبی بود و عملکرد مناسبی ارائه کرد.

نوری در مورد قطع برق اظهار داشت: این مسئله عادی است ، 2 سال پیش نیز چنین مشکلی به وجود آمد و امیدوارم این موضوعات حل شود.

کاپیتان پرسپولیس در مورد صحنه‌ای که می‌توانست توپ را به دلیل مصدومیت بازیکن ملوان بیرون بزند، عنوان کرد: می خواستم توپ را بیرون بزنم اما دیدم که بازیکن ملوان نیم‌خیز شد و من را نگاه می‌کرد، بازی جوانمردانه این نیست که هر بازیکنی زمین افتاد توپ را بیرون بزنیم، در نیمه اول بازیکن ما اگر زمین افتاد و آنها توپ را بیرون زدند به دلیل این بود که او کمردرد داشت و پس از آن تعویض شد. در اینگونه مصدومیت‌ها و مشکلاتی که از ناحیه سر رخ می‌دهد و باعث خونریزی می‌شود باید بازی جوانمردانه را رعایت کرد اما در آزادی که تیم‌ها بسته بازی می کنند و وقتی یک موقعیت به دست می‌آوریم خود را به زمین می‌اندازند نمی‌توان چنین کاری کرد، بازی جوانمردانه هنوز در ایران جا نیفتاده است.

وی در مورد احتمال حضور محمدرضا خلعتبری در پرسپولیس گفت: این بازیکن هنوز به تیم اضافه نشده و باید منتظر باشیم تا این اتفاق بیفتد، او بازیکن خوبی است و می‌تواند به ما کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)