پرسپولیس نیوز : علی دایی در پاسخ به برنامه ای که عادل فردوسی پور علیه پرسپولیس تهیه کرده بود روی خط برنامه نود آمد و پاسخ داد.

برخی مسائلی که دایی مطرح کرد به شرح زیر است (ویدئوی برنامه تا دقایقی دیگر در سایت قرار می گیرد):

* دربی برگشت سال قبل تمام کارشناسان گفتند دو پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشده اما شما آقای فنایی آمدید اینجا به قاطعیت گفتید هیچ کدام از صحنه ها پنالتی نیست  ،فقط هم به خاطر این است خارج از این برنامه با برخی افراد در ارتباط هستید.

* شما  می گویید کسی نباید درباره داوری نظر بدهد و ما 15 سال در فوتبال بوده ایم. انگار ما 15 سال در راگبی یا تنیس روی میز بوده ایم و از فوتبال خبر نداریم! اگر مربی ها نباید درباره داوری نظر بدهند شما مگر کارشناس حقوقی هستید که درباره احکام کمیته انضباطی نظر می دهید؟

* وقتی مدافع سپاهان با کف پا روی پای محمد نوری می آید این خطای بازی خطرناک نیست؟

* علی کریمی گلوی قاسم دهنوی را گرفته و داور باید بازی را متوقف کند و کارت زرد بدهد اما شما در برنامه نود می گویید باید برای تراکتور پنالتی بگیرد و جوری آب و تاب می دهید که در بازی بعد سپهر حیدری توپ را با دست می زند و پنالتی ما را نمی گیرند. دست سپهر حیدری روی هواست و حالت طبیعی ندارد کجای دنیا می توانند انقدر دست خود را باز کنند؟

* دقیقه 5 بازی با تراکتورسازی هنوز نشده شما گزارش می کنید چهره درهم علی دایی را می بینیم و اینکه قاسم دهنوی به خاطر پول بیشتر از سپاهان به پرسپولیس آمده. بروید در کمیته انضباطی قراردادها را نگاه کنید که دهنوی از پرسپولیس کمتر از سپاهان پول گرفته ، شما مگر علم غیب دارید آقای فردوسی پور که جلوی میلیون ها بیننده حدس و گمان های خود را مطرح می کنید؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)