پرسپولیس نیوز : مدیر بخش روابط بین‌الملل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به عنوان نماینده باشگاه در استقرار سیستم مجوز حرفه‌ای‌ سازی به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازی در سازمان لیگ برتر معرفی شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، طی حکمی که از سوی مدیریت باشگاه صادر شد، امیرعلی حسینی به عنوان مأمور هماهنگی برای تکمیل مدارک حرفه‌ای سازی با سازمان لیگ و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا همکاری خواهد کرد.

وی در این ارتباط گفت: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا همه ساله با سفر به ایران از امکانات باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر بازدید کرده و وضعیت استانداردهای کسب شده در سال‌های گذشته و همچنین پیشرفت باشگاه‌ها در زمینه احراز دیگر استانداردها برای دریافت مجوز حرفه‌ای را بررسی می‌کنند. امسال قرار است هیأت نظارت کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ 23 شهریور وارد کشور شوند.

حسینی در ادامه افزود: با توجه به اینکه برگزاری دوره هماهنگی به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شده است، نسبت به سال قبل، فرصت کمتری برای آماده سازی وجود دارد. با این وجود اطمینان داریم که با همکاری مدیریت‌ها و معاونت‌ بخش‌های مختلف باشگاه، امسال هم این امر به نحو احسن به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)