پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی را روز شنبه 24 بهمن ماه از شهرداری تهران تحویل خواهد گرفت و به همین مناسبت مراسم باشکوهی روز دوشنبه 26 بهمن ماه در برج میلاد برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام حسین خبیری، بر اساس آخرین تصمیم‌های اخذ شده در شهرداری تهران، ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا (ع) روز شنبه 24 بهمن ماه به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تحویل خواهد شد.

نماینده سرپرست باشگاه که در جلسه روز شنبه سازمان ورزش شهرداری جهت انجام هماهنگی حضور داشت، افزود: در این نشست، نمایندگان دو باشگاه و مسوولان بخش‌های مختلف شهرداری، حضور داشتند. قرار است پس از تحویل ورزشگاه، مراسمی هم روز دوشنبه 26 بهمن ماه در برج میلاد برگزار شود و طبق صحبت‌های انجام شده، وزیر ورزش، شهردار تهران، اعضای شورای شهر، مدیران و مسوولان بخش‌های مختلف شهرداری، مدیران و مسوولان دو باشگاه، پیشکسوتان و اعضای تیم‌ها نیز در این مراسم که قرار است در سالن همایش‌ها برگزار شود، حضور پیدا کنند.

خبیری خاطرنشان کرد: نکته دیگر این است که با توجه به مباحث مطرح شده، همکاری‌ها با باشگاه فقط به واگذاری ختم نمی‌شود و حمایت‌ها از طریق شهرداری‌های مناطق ادامه پیدا می‌کند و البته همه ما امیدواریم حضور باشگاهی مثل پرسپولیس با جلب توجه افکار عمومی به توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن مناطق کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)