پرسپولیس نیوز : مدیر مجموعه ورزشی اکباتان گفت: اینکه ورزشگاه آزادی برای هر بازی مبلغ 270 میلیون دریافت کند غیرمنطقی است.

بهروز پناهی در خصوص افزایش اجاره ورزشگاه آزادی به مبلغ 270 میلیون اظهار داشت: این مبلغ غیرمنطقی و بسیار زیاد است. شما ببینید باشگاه نفت قرارداد یک ساله‌ای با دستگردی امضا می‌کند که هزینه آن 600 میلیون تومان است و حالا اگر برای امسال بخواهیم افزایش تعرفه برق و آب و گاز را در نظر بگیریم 700-800 میلیون خواهد شد.

وی در مورد اینکه کفاشیان اعلام کرده در صورت قطعی بودن این مسئله بازی‌های سرخا‌بی‌ها در ورزشگاه اکباتان یا دستگردی برگزار شود تاکید کرد: شورای تامین با برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس در وزشگاهی به غیر از آزادی مخالفت خواهد کرد زیرا حداکثر ظرفیت ورزشگاه 15 هزار نفر است و با مشکل روبرو خواهیم شد.

وی افزود: زمانی تمرینات تیم پرسپولیس در اکباتان برگزار می‌شد و ما با مشکلات و حواشی روبرو شدیم حالا اگر بخواهد بازی‌ها در ورزشگاه برگزار شود با مسائلی زیادی مواجه می‌شویم و این موضوع به هیچ عنوان شدنی نیست.

مدیر مجموعه ورزشی اکباتان در خصوص اینکه قرارداد این ورزشگاه با تیم‌ها چقدر است تصریح کرد: ما قرارداد یک ساله می‌بندیم. کارشناس دادگستری در ورزشگاه حاضر می‌شود قیمت‌گذاری می‌کند.

پناهی در مورد اینکه چه تیم‌هایی برای فصل چهاردهم در ورزشگاه اکباتان بازی خواهند کرد گفت: فقط راه‌آهن با ما قرارداد بسته و به احتمال 99 درصد ورزشگاه ابتدایی این تیم هم خواهد بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)