پرسپولیس نیوز : در دومین شب برگزاری جام ستاره ها دو بازی دیگر برگزار شد که در پایان هنرمندان ستاره از سد رینوزیت گذشتند و پیشکسوتان پرسپولیس تیم موسیقی را شکست داد.

دیدارهای خاطره انگیز جام ستاره ها نیز پنجشنبه شب برگزار شد و جمع بزرگی از ستاره های هنر، موسیقی و ورزش گرد هم آمدند تا مسابقات فوتبال را بهانه و دیداری تازه کنند.

در بازی اول که بین تیم هنرمندان ستاره و رینوزیت برگزار شد 5 گل رد و بدل شد که سهم تیم هنرمندان ستاره 3 گل بود و رینوزیت به 2 گل بسنده کرد. فرشاد کرمی هر 2 گل تیم رینوزیت را در دقایق 10 و 20 به ثمر رساند. کاظم محمدی دقیقه 26 بازی اولین گل تیم هنرمندان را زد، کامبیز دیرباز در دقیقه 27 دومین گل و کاظم محمدی در دقیقه 33 گل سوم را وارد دروازه حریف کرد.
 
دومین بازی بین تیم موسیقی و پیشکسوتان پرسپولیس برگزار شد که در پایان با نتیجه 3-1 پرسپولیس پیروز از میدان خارج شد. هر 3 گل تیم پیشکسوتان پرسپولیس را علیرضا امامی فر در دقایق 23 ، 28 و 35 زد. تک گل تیم موسیقی را مهدی شیری در دقیقه 33 به ثمر رساند.
 
در پایان هم بهروز سلطانی به عنوان بهترین بازیکن دومین شب جام ستاره ها شناخته شد و از طرف ساعت آیس واچ هدیه نفیسی به وی اهدا شد. طبق روال هر سال، از بین تماشاچیان هم به 3 نفر به قید قرعه هدایایی از طرف شرکت رینوزیت و جورابان اهدا شد.

 

بازی اول نخستین دیدار جام ستاره های 93 بین تیم های منتخبین 98 فرانسه و پاراگ برگزار شد که این دیدار با نتیجه 3-3 مساوی به پایان رسید. کریم باقری (1گل ) و مهدی هاشمی نسب (2 گل ) برای منتخب 98 به ثمر رساندند. محمد علی عباسپور ، پیام پورانکوه و حسین توکلی نیز گل های تیم پاراگ را به ثمر رساندند.

در دومین نیز تیم های پدر خوب و استقلال به رقابت پرداختند و این بازی با نتیجه 5-1 به سود تیم پدر خوب به اتمام رسید. حمید آیت ، امیرعباس غفوری اصل ، بابک غفوری و رضا ملاح زاده (2گل ) گلزنان تیم پدر خوب بودند و تنها گل تیم پیشکسوتان استقلال را حمید واعظ وارد دروازه تیم حریف کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)