مرجع خبری پرسپولیس : ظاهرا ليست نهايي پرسپوليس براي شركت در ليگ قهرمانان فصل 2012-2011 آماده شده اما اينكه نام علي كريمي هم در اين ليست باشد يا نه نكته‌اي است كه مبهم به نظر مي‌رسد.


دیروز (پنج‌شنبه) آخرين مهلت ارسال ليست نهايي چهار نماينده فوتبال ايران در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان فصل جديد به AFC بود اما پرسپوليسي‌ها ديروز درصدد اين بودند كه يك روز قبل از پايان مهلت اعلام شده ليست را نهايي كرده و به AFC بفرستند.

 

ديروز هيچ كدام از مسوولان باشگاه پرسپوليس در دسترس نبودند كه در اين باره پاسخگو باشند.

 

عده‌اي همراه تيم به دبي رفته و عده‌اي را نمي‌شد پيدا كرد تا مشخص شود نام چند بازيكن و چه بازيكناني در ليست نهايي پرسپوليس گنجانده شده است. با اين‌حال گفته مي‌شود در اين ليست نام 29 بازيكن، 4 مربي، يك ماساژور، يك پزشك، يك عضو كميته فرهنگي باشگاه، يك مترجم و يك تداركاتچي گنجانده شده است. از آنجايي كه پرسپوليس بدون كريم باقري و محمد پروين 32 بازيكن دارد، احتمالا سه بازيكن از جمع اميدهاي اين تيم (احتمالا داستاني، محمودي و ابراهيمي) خط خورده‌اند و نام بقيه نفرات در ليست ديده مي‌شود مگر اينكه مثلا مذاكرات پنهاني با علي كريمي به نتيجه رسيده باشد و شماره 8 سابق سرخ‌ها جاي يكي مثل الهايي را در ليست ارسالي به AFC گرفته باشد كه اصلا هم بعيد نيست.

 

از طرفي مشخص نشد ليست سرخپوشان با چه پروسه‌اي به AFC ارسال شده يا مي‌شود. از آنجايي كه اين ليست بايد از طريق فدراسيون و دبير كل آن به AFC ارسال شود، همه نگاه‌ها به سمت فدراسيون برمي‌گردد. اين درحالي است كه مهدي محمدنبي دبير كل فدراسيون در دوحه حضور دارد و بايد ديد تكليف ليست پرسپوليس و سه تيم ديگر ليگ قهرمانان فصل آينده در آخرين روز مهلت ارسال چه شده است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)