جمعه 9 بهمن (15:52)

مرجع خبری پرسپولیس : هواداران 2 تيم پرسپوليس و سپاهان مانند سال گذشته در سكو‌هاي روبروي جايگاه در كنار هم مستقر شده‌اند.

از هفته بيست و نهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران تيم‌هاي سپاهان و پرسپوليس در ورزشگاه فولادشهر به مصاف يكديگر مي‌روند كه در اين ديدار تماشاگران 2 تيم با رعايت فاصله مانند سال گذشته و قرار گرفتن سربازان يگان ويژه نيروي انتظامي در اين فاصله در روبروي جايگاه استقرار يافتند.

* اسكوربورد ورزشگاه فولادشهر با پخش تصاوير مربوط به ديدار جام حذفي كه موجب پيروزي 4 بر يك سپاهان شد موجب شادي هواداران اصفهاني شده است. ساعت مربوط به نمايش بازي در اين مسابقه در كنار اسكوربورد تعبيه شده است.

* تماشاگران سپاهاني الونگ الونگ و عمادرضا را بيشتر از ساير بازيكنان تشويق مي‌كنند. در مقابل هواداران پرسپوليس كريم باقري، مازيار زارع و پژمان نوري را بيشتر از ساير بازيكنان تشويق مي‌كنند.

* قبل از شروع اين ديدار از تيم كاراته سپاهان كه قهرمان ليگ كاراته ايران شده بود، تقدير به عمل آمد.

با هجوم هواداراني كه براي تماشاي مسابقه به ورزشگاه آمده بودند و به علت پر شدن ظرفيت ورزشگاه از حضور آنها جلوگيري شده بود يكي از درب‌هاي ورزشگاه شكسته شد و تعدادي از تماشاگران دچار جراحت سطحي شدند. علاوه بر اين چند دستگاه خودرو كه در جلوي درب‌هاي ورودي ورزشگاه پارك شده بود براثر هجوم تماشاگران دچار خسارت شدند.

*محمد رضا ساكت، مديرعامل سپاهان با اشاره به اشتياق تماشاگران اصفهاني براي حضور در ورزشگاه گفت: اين مسئله نشان مي‌دهد پتانسيل حضور بيش از 75 هزار تماشاگر در مسابقات آسيايي را داريم و در صورتي كه ورزشگاه نقش جهان براي ديدار هاي آسيايي اين تيم حاضر نشود با مشكلات زيادي روبرو خواهيم شد.
ساكت با عذرخواهي از هواداران سپاهان گفت: در اين مورد ملاحظه هواداران پرسپوليس را كرديم و بيش از حد قانوني به آنها ظرفيت اختصاص داديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)