مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته اول رقابتهای لیگ برتر در مصاف با مس کرمان به نتیجه مساوی دست یافت.

به گزارش مرجع خبری، در دومین مسابقه هفته اول نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور”جام خلیج فارس”  تیم پرسپولیس با تساوی سه بر سه مقابل مس کرمان متوقف شد.

دو گل تیم پرسپولیس را هادی نوروزی با هوشیاری خود و غفلت مدافعان مس به ثمر رساند  و سومین گل این تیم توسط شیث رضایی در حالی به ثمر رسید که این بازیکن ابتدا ضربه پنالتی اش را با واکنش عباس محمدی از دست داد اما در حرکت ریباند گل برتری را برای سومین بار وارد دروازه مس کرد. گل های اول و سوم تیم مس توسط ادینهو مهاجم برزیلی این تیم وارد دروازه میثاق معمارزاده شد و دیگر گل این تیم را روح الله بیگدلی به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار بر عهده سعید مظفری زاده بود که در نیمه اول به میثم منیعی از تیم مس کارت زرد نشان داد و درنیمه دوم به جهت خطای امیرحسین یوسفی در موقعیت مسلم گل روی مجتبی زارعی مهاجم تیم پرسپولیس، این بازیکن را از زمین مسابقه اخراج کرد.وی همچنین به فرزاد حسين خاني و ادر لوسيانو بازيكنان تيم مس كرمان به ترتيب در دقايق ‪ ۴۵+۱‬و ‪ ۸۹‬به همراه عليرضا محمد، مهدي شيري و شيث رضايي به ترتيب در دقايق ‪ ۴۷‬و ‪ ۸۰‬و ‪ ۹۰+۲‬از پرسپوليس كارت زرد نشان داد.

نکته قابل توجه این مسابقه دوندگی و انگیزه فراوان در بین بازیکنان پرسپولیس بود ، در حالی که خشونت بیش از حد و خطاهای متعدد در بازی تیم مس بیشتر به چشم می آمد. ضعف خط دفاعی و ناهماهنگی در خطوط دفاعی هر دو تیم و اتکای مهاجمان تیمها به خلاقیت های فردی از نکات دیگر حائز اهمیت این بازی بود.

 

ترکیب تیم پرسپولیس: میثاق معمارزاده،  شیث رضایی، علیرضا محمد، مجتبی شیری، جلال اکبری، حسین بادامکی، حمید علی عسگر، کریم باقری، میثم بائو، هادی نوروزی و مجتبی زارعی. جایگزین: مهدی شیری. اکبر صغیری. سپهر حیدری

ترکیب تیم مس: عباس محمدی، پیروز قربانی، میثم منیعی، مجتبی انصافی، فرزاد آشوبی، فرزاد حسین خانی ، مصطفی سیفی، مهدی رجب زاده، مسعود زارعی، ادر ادینهو و علی سامره. جایگزین: یوسفی، دهنوی ، بیگدلی

*افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و مدیرکمیته تیم های ملی فوتبال از تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.

* تیم پرسپولیس در این دیدار نام بیمه رازی را به عنوان حامی مالی روی پیراهن خود داشت.

* در هفته اول رقابت های لیگ برتر تماشاگران کرمانی استقبال چندانی از این مسابقه نداشتند و اکثر سکوهای ورزشگاه باهنر خالی از تماشاگر بود. در این بین حدود 7 هزار نفر از هواداران مس و 3 هزار نفر از حامیان تیم پرسپولیس در ورزشگاه به تشویق تیم مورد علاقه خود پرداختند.

* برخلاف اعلام روز گذشته مبنی بر توافق باشگاه پرسپولیس با شرکت آل اسپورت مبنی بر تامین البسه ورزشی بازیکنان این تیم در فصل جدید لیگ برتر، این تیم همچون تمرینات پیش از آغاز فصل با لباس های تولید شرکت داخلی حصاری به میدان رفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)