پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به هنگام ترک ورزشگاه درفشی فر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

علی پروین پس از حضور در تمرین امروز پرسپولیس با علی دایی و بازیکنان تیم به گفتگو پرداخت و پس از تصمیم سرخپوشان مبنی بر از سر گرفتن تمرینات ورزشگاه درفشی فر را ترک کرد.

پروین به هنگام خروج از ورزشگاه در محاصره خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات و ابهامات آنها پاسخ داد.

علی پروین در ابتدا به خبرنگاران گفت: قصد داشتم دو سه روز پیش به تمرینات پرسپولیس بیایم اما به دلایلی نشد تا اینکه امروز به اینجا آمدم. بگذارید قصه پرسپولیس را برایتان بگویم. جریان این بود که سه  چهار پیشکسوت به هیئت مدیره فعلی باشگاه اضافه شوند و باشگاه پرسپولیس به مدت چهار سال به پیشکسوتان واگذار شود. قرار بود وزارت ورزش نیز سه چهار میلیارد به ما کمک کند تا ما بتوانیم بعد از مدت کوتاهی پول هایی نیز خودمان به باشگاه آورده و مشکلات را حل کنیم اما این طور نشد. بنده به آقای دایی قول داده بودم دو سه میلیارد از وزارت بگیریم و به تیم بدهیم، این گونه نشد از این پس هم تصمیم گرفتم قولی ندهم تا مشکلی پیش نیاید.

 

 وی با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پشت او را خالی نکرده‌اند، گفت: قرار شد باشگاه پرسپولیس را 4 ساله به ما پیشکسوتان بدهند و 3 پیشکسوت و به همراه 4 عضو دیگر هیئت مدیره ترکیب 7 نفره را برای هیئت مدیره باشگاه تشکیل دهند. اگر این کار صورت می‌گرفت ما می‌توانستیم 10 تا 15 میلیارد برای باشگاه پرسپولیس درآمدزایی داشته باشیم که متاسفانه هنوز اینطور نشده است.

 

 سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین یادآور شد: در گذشته اینطور پول نبود و خیلی راحت‌تر می‌شد باشگاه را اداره کرد اما امروز شرایط تغییر کرده است.

 

 سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اعتصاب بازیکنان گفت: بچه‌ها حق دارند اعتراض کنند، چرا که فصل رو به اتمام است و هنوز حق و حقوق آنها پرداخت نشده است. امروز هم که در تمرینات حضور یافته و مراحل آماده‌سازی را پی گرفتند به خاطر مردم و هواداران بود، نه علی پروین! من به عنوان سرپرست باشگاه تا آخر با بازیکنان و مربیان هستم و از آنها حمایت می‌کنم و هر تصمیمی بگیرند به آن احترام می‌گذارم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن تاکید بر اینکه هیچ قولی به بازیکنان این تیم نداده است، گفت: من هیچ قولی به بازیکنان پرسپولیس نداده و نمی‌دهم.  قرار شد بازیکنان فقط به خاطر هواداران در دیدار مقابل فجر سپاسی به میدان بروند. این دیدار برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اگر پیروز شویم در راه قهرمانی قرار می‌گیریم. امیدوارم در این مسابقه به نتیجه برسیم و پس از آن برای رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد.

پروین درباره اظهارات اخیر علی دایی گفت: به هر حال آقای دایی به طور مستقیم و هر روز با بازیکنان سر و کار دارد و مشکلات آنها را می بیند و می شنود. ما و آقای دایی کنار هم هستیم نه رو در روی هم. من هم از امروز با کادر فنی و بازیکنان هستم، به آنها حق می دهم و هر تصمیمی بگیرند با آنها همراه خواهم بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: ما با آقای دایی و بازیکنان صحبت کردیم. من به بازیکنان و سرمربی تیم حق می دهم این که مشکلات دارند و مشکلات آنان باید حل شود. بازیکنان هم تصمیم گرفتند به خاطر سرمربی تیمشان و به عشق هواداران بیایند و تمرین کنند. آنها تمرینات خود را از سر گرفتند. نه به خاطر من بلکه به خاطر هواداران. انشاالله که بتوانند دل هوادارانشان را شاد کنند و با دست پر از شیراز برگردند و تصمیم خوبی بگیرند. ما هم تلاش می کنیم مشکلات حل شود ولی خوب می دانید که کار سخت است.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه شاید بعد از بازی با فجر، پرسپولیس به خاطر مشکلات مالی دچار بحران شود،گفت: انشاءالله هیچ اتفاقی نمی‌افتد. قرار بود من با دست پر بیایم و به بازیکنان عنوان کرده بودم دو سه میلیارد وزارت ورزش کمک کند اما نشد و در صحبتی که برای کمک به باشگاه با آقای هدایتی صحبت کرده بودم، او گفت اگر باشگاه دولتی است چرا وزارت ورزش کمک نمی‌کند؟ با این شرایط هیچ کس به پرسپولیس کمک نمی‌کند در حالی که هیچ حمایتی از سوی وزارت ورزش انجام نمی شود.

 

 پروین همچنین خاطرنشان کرد: اگر شرایط به همین صورت باشد ادامه نمی‌دهم. من با بچه‌ها هستند و هر تصمیمی که آنها بگیرند انجام خواهم داد.

 

 پروین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که گفته می‌شود بدهی این تیم حدود 60 میلیارد تومان است نیز، گفت: من هم فکر می‌کنم که بدهی تیم در همین حدود باشد اما بعد از اینکه مطمئن شدیم اعلام می‌کنیم.

پروین درباره بحث بدهی های باشگاه پرسپولیس این گونه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد: این تیم الان 14 میلیارد تومان تا پایان فصل مطالباتش می شود بدهی های دیگری هم هست که فردا آقای عاشوری مسئول مالی باشگاه ریز آن را اعلام می کند. بدهی ها زیاد است و مشکلات هم زیاد.

 

 پروین در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا اسناد و مدارک مربوط به پرداخت حق و حقوق بازیکنان و مربیان پرسپولیس در این باشگاه مفقود شده است گفت: رفتی در کار پیچوندن! این حرفها سری است پسر!

پروین در حالی که در محاصره خبرنگاران قرار گرفته بود سعی می کرد با خنده از کنار برخی از سوالات گذشته و با آرامش به سوالات پاسخ دهد. خبرنگاران درباره مسائل مختلف، تصمیمات بعدی، بدهی ها و… سوال می کردند در حالی که تمرینات تیم از سر گرفته شده است و این اتفاق مهمی است که پس از سه روز برگزار نشدن تمرینات رخ داده است. سرخپوشان پشت درهای بسته تمرینات خود را از سر گرفته اند و برای بازی با فجرسپاسی آماده می شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)