سه شنبه 29 بهمن(18:25)

مرجع خبری پرسپولیس : ريكاوري قرمزها در ورزشگاه آزادي

بازيكنان پرسپوليس پس از پايان بازي برابر ابومسلم مشهد در زمين مسابقه مانده و زير نظر وينگادا به سردكردن خود پرداختند.

مربي پرتغالي پرسپوليس بازيكنانش را در پايان بازي برابر ابومسلم كه با يك گل به سود قرمزهاي پايتخت‌ به پايان رسيد، در ميدان نگه داشت و به ريكاوري آنها پرداخت.

* دروازه بان دوم ابومسلم زمانی که در حال گرم کردن برای ورود به زمین مسابقه بود از مربی تیم خواست سمت گردان برود و دستکش دروازه بانی او را بگیرد.

* ابتدا ابومسلمی‌ها به اخراج کردان اعتراض داشتند اما پخش صحنه آهسته حرکت این بازیکن از اسکوبورد ورزشگاه باعث شد اعتراضات آنها فروکش کند. هرچند که هواداران پرسپولیس به شدت توپ جمع کن مضروب را تشویق کردند.

* در دقیقه 75 مسابقه سعید مظفری زاده ناگهان بازی را قطع کرد و به کنار زمین آمد. دقایقی بعد مشخص شد که وی به علت نور لیزری که از سوی تماشاگران به چشم دروازه بان ابومسلم زده می شد بازی را قطع کرده است. وی به مسئولان برگزاری مسابقه گفت: اگر این اتفاق تکرار شود بازی را قطع خواهد کرد

كريم باقري در نيمه دوم پس از آنكه عليرضا حقيقي دروازه بان پرسپوليس كارت زرد گرفت به شدت به رفتار وي انتقاد كرد و بارها بر سر وي فرياد زد.
* با شروع نيمه دوم هواداران ابومسلم كه در نيمه اول در طبقه دوم ورزشگاه آزادي مستقر شده بودند به طبق اول آمده و با نشستن در جايگاه استقلالي ها تيمشان را حمايت كردند.
* علي حنطه سرمربي ابومسلم در نيمه دوم بارها به تصميم هاي سعيد مظفري زاده داور مسابقه اعتراض كرد و مدعي بود كه وي خطاهايي كه روي جان نگودي انجام مي شود، را اعلام نمي كند.

هواداران ابو‌مسلم به 3 دستگاه خودرو صدمه زدند

شماري از هواداران ابومسلم مشهد به 3 خودرو شخصي در مقابل ورزشگاه آزادي صدمه زدند.

حدود 200 هوادار تيم ابومسلم مشهد پس از پايان مسابقه مقابل ورودي غربي ورزشگاه آزادي به 3 دستگاه خودرو صدمه زدند و شيشه ها و آئينه هاي اين خودرو ها را شكستند.
ماموران نيروي انتظامي كه اين صحنه را ديدند به اين هواداران اجازه ترك محل را نمي دادند و خواستار روشن شدن وضعيت و پيدا شدن مقصر اصلي شدند.
اين تماشاگران از مشهد به تهران آمده اند و براي حل شدن مشكل با مسئولان باشگاه ابومسلم تماس گرفتند تا بلكه از اين وضعيت نجات يابند. 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)