مرجع خبری پرسپولیس :  «سازمان ورزش براي كمك به هر يك از دو باشگاه پرسپوليس و استقلال مبلغ 300 ميليون تومان را به حساب آنها واريز كرد.»
منتشر شدن اين خبر از قول ارشدي، معاون توسعه مديريت و منابع سازمان ورزش آن هم درست در روزي كه باشگاه پرسپوليس آخرين مهلت را براي پرداخت طلب بازيكنان پشت سر مي‌گذارد، بهترين خبر ممكن است. اينكه لااقل رسيدن اين 300 ميليون بسياري از بازيكنان را از نگراني درمي‌آورد و گوشه‌اي از مشكلات مالي را مي‌گيرد يك اتفاق مبارك به حساب مي‌آيد.
تا آنجا كه تصميم مي‌گيريم گوشي تلفن را برداريم و براي حل شدن بخشي از اين مشكلات به عباس انصاري‌فرد تبريك بگوييم اما جواب جالب او در اين شرايط درست مثل يك سطل آب يخ بر سرمان ريخته مي‌شود!: «كدام 300 ميليون؟! آن 300 ميليون كه داده شد و خرج كرديم رفت!» اصلا دلمان نمي‌خواهد باور كنيم. ياد طلب 80 ميليوني سپهر حيدري و طلب 100 ميليوني محسن خليلي مي‌افتيم. يادمان مي‌آيد كه كريم باقري علاوه بر اينكه حتي يك ريال از پيش پرداختش را نگرفته تازه 250 ميليون تومان هم به باشگاه كمك كرده است. حالا طلب‌هاي خرده‌ريزي مثل طلب 70 ميليوني ميثاق معمارزاده بماند. بدهي 400 ميليون توماني باشگاه به بازيكنان و مربيان گذشته هم كه هنوز پا برجاست!

چك عليرضا محمد هم برگشت خورده و همين روزهاست كه دچار مشكل جدي شود. پس اين 300 ميليون تومان خرج كدام مشكل باشگاه شده و به قول مديرعامل باشگاه «رفته است!!!»؟
حالا انصاري‌فرد كه متوجه تعجب ما شده است سعي مي‌كند كمي حرف اوليه‌اش را درست كند: «من نمي‌دانم كدام 300 ميليون را مي‌گوييد اما به طور كلي به تازگي از سوي سازمان كمكي به باشگاه نشده است. اصلا از زماني كه من به عنوان مديرعامل وارد باشگاه شدم مبلغ قابل توجهي به باشگاه كمك نشده است. بيشتر كمك‌ها مربوط به زمان مديريت مديرعامل‌هاي قبلي مي‌شود. مبلغ نه چندان قابل توجهي هم كه در زمان حضور من به باشگاه كمك شد يا صرف پرداخت بدهي‌هاي قبل باشگاه شد يا قسمتي از مبلغ قرارداد بازيكنان را پرداخت كرديم.» اين صحبت‌ها درحالي از جانب انصاري‌فرد بيان مي‌شود كه آمار موثقي از سازمان تربيت بدني گوياي كمك 2 ميليارد و 850 ميليوني سازمان ورزش به باشگاه پرسپوليس است كه از ابتداي سال 88 به حساب باشگاه واريز شده. اين مبلغ علاوه بر 300 ميليون توماني است كه ارشدي از واريز آن خبر داده و فقط كمك‌هاي سازمان را شامل مي‌شود! حالا بگذريم از مبالغ ديگري كه از SMS CUP و اسپانسرهاي جزيي به دست باشگاه رسيده است.
به هرحال چيزي كه مسلم است اينكه يك بار ديگر مهلت باشگاه براي پرداخت طلب بازيكنان به پايان رسيد تا يك وعده ديگر به وعده‌هاي پوشالي قبل اضافه شود. هرچند كريم باقري فعلا از بازيكنان خواسته دست نگه دارند و تا بعداز بازي با ذوب‌آهن هم دندان روي جگر بگذارند اما واقعا باقري تا كي مي‌تواند از امتياز پيشكسوتي‌اش براي قول‌هاي بي پايه باشگاه خرج كند؟! تا كي اعتصاب بازيكنان به تعويق مي‌افتد؟ و بالاخره اينكه عباس انصاري‌فرد تا چه موقع مي‌خواهد اوضاع پرسپوليس را آرام و خالي از مشكل نشان دهد؟

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)