پرسپولیس نیوز : کارگردان صاحب نام سینمای کشورمان گفت: امروز بعد از 32 سال و برای یادبود مرحوم هادی نوروزی به استادیوم آزادی آمدم.

سیروس الوند ،‌ در خصوص حضورش در استادیوم آزادی برای تماشای بازی‌ تیم‌های پرسپولیس و صبای قم گفت: من پرسپولیسی هستم و به همین دلیل امروز به استادیوم آمده‌ام البته متاسفانه این روزها وضعیت پرسپولیس زیاد خوب نیست.

وی ادامه داد: من امروز بعد از 32 سال به ورزشگاه آزادی آمدم آن هم به دلیل گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم نوروزی. پرسپولیس متاسفانه یکی از بازیکنان خوبش را از دست داد و من هم امروز همراه با مردم به استادیوم آمدم تا یاد و خاطره او را گرامی بدارم.

کارگردان صاحب نام سینمای کشورمان در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی امروز چیست؟ اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس امروز شانس بیشتری برای بردن دارد چرا که این تیم از نظر روحیه با اینکه وضعیت خوبی ندارد اما انگیزه زیادی برای بردن دارد و به نظرم کار صبا برای بازی امروز سخت است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: البته علی دایی سالها با برانکو کار کرده و زیر و بم فعالیت‌های او را می‌داند و به همین دلیل معتقدم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود هر چند که صبا برای شکست دادن پرسپولیس کار سختی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)