پرسپولیس نیوز :    پیشکسوتان پرسپولیس در 3 جام شرکت خواهند کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسـپـولیـس نشست اعضای شرکت پیشکسوتان پرسپولیس روز گذشته به ریاست حمید استیلی مدیرعامل شرکت پیشکسوتان برگزار شد و درباره موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر شد. 17 عضو این شرکت که از پیشکسوتان تاریخ پرسپولیس هستند دراین گردهمایی و نشست هماهنگی شرکت کرده بودند .

 یکی از موضوعات مهم مورد بحث در جلسه نحوه اختصاص مستمری ها و بیمه پیشکسوتان بود که در نهایت مقرر شد آیین نامه ای در این باره تدوین شده و از این پس مستمری ها و بیمه هایی که برای پیشکسوتان با حمایت مدیریت باشگاه و هیئت مدیره شرکت پیشکسوتان در نظر گرفته شده بر اساس این آیین نامه به اعضا اعطا شود.

همچنین درباره حضور پیشکسوتان پرسپولیس در تورنومنت های پیش رو نیز بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید تیم پیشکسوتان پرسپولیس در دو رده سنی در مسابقات معتبر جام یونس شکوری شرکت نمایند. همچنین مصوب شد تیم پرسپولیس در مسابقات لیگ پیشکسوتان تهران که به صورت دوره ای و زیر نظر هیئت فوتبال استان تهران برگزار می شود شرکت نمایند. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تیم پیشکسوتان پرسپولیس که در دو دوره از مسابقات جام کرمان خودرو به مقام قهرمانی دست یافته در دور جدید این مسابقات نیز شرکت خواهد کرد.

 در نشست پیشکسوتان مقرر شد برای حضور منظم بازیکنان تیم پیشکسوتان در مسابقات پیش رو قوانین و مقرراتی وضع شود و تیم پرسپولیس با نظم و ترتیب خاصی در مسابقات شرکت کرده و بتواند با برگزاری تمرینات مستمر و رعایت قوانین حضوری قدرتمندانه در این رقابت ها داشته باشد. بر اساس تصمیم شرکت پیشکسوتان هدایت تیم پرسپولیس را همچون گذشته کاظم سیدعلی خانی مدافع اسبق پرسپولیس در دهه 60 بر عهده خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)