پرسپولیس نیوز : شماری از هواداران علی کریمی مقابل باشگاه پرسپولیس تجمع کردند.

صبح امروز شماری از هواداران علی کریمی که حدود 20،30 نفر می‌شدند مقابل باشگاه پرسپولیس تجمع کردند و در حمایت از کاپیتان پیشین پرسپولیس شعارهایی سر دادند.

هواداران کریمی از مسئولان جدید باشگاه پرسپولیس درخواست کردند علی کریمی را به این تیم برگردانند تا این بازیکن سال آخر فوتبال خود را در پرسپولیس بگذراند و با لباس این تیم از فوتبال خداحافظی کند.

 

شعار هواداران وی به اندازه ای بلند بود که همسایگان اطراف ساختمان باشگاه دچار مشکل شده بودند به همین دلیل رحیمی مدیرعامل باشگاه خود را به میان هواداران رساند و با تعدادی از آنها در اتاق کنفرانس جلسه‌ای یک ساعته را برگزار کرد.

رحیمی تاکید کرد که پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و سعی دارد تا موضوع کریمی را بررسی کند.

سپس هواداران با شعارهایی از دایی خواستند تا کریمی را به پرسپولیس بیاورد و خواستار خداحافظی جادوگر ایران با لباس پرسپولیس شدند.

این در شرایطی بود که پای نیروی انتظامی و حتی حراست وزارت ورزش نیز به مقابل باشگاه باز شد. پس از گذشت دقایقی پلاکاردها جمع شد و هواداران نیز پس از گفت و گو با رحیمی باشگاه را ترک کردند.
 

علی کریمی پس از مسابقه فینال جام حذفی مقابل سپاهان از فوتبال خداحافظی کرد و علی دایی نیز اعلام کرد به تصمیم او احترام گذاشته و از وی برای حضور در پرسپولیس دعوت نمی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)