پرسپولیس نیوز : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین نوبت صبح امروز خود تمرینات هوازی و بدنسازی را در دستور کار داشتند.

تمرین نوبت صبح امروز پرسپولیس از ساعت 10:30 در ورزشگاه شهر «نیر» برگزار شد.

سرخپوشان در تمرین امروز فقط کارهای هوازی و بدنسازی را در دستور کار داشتند. نکته جالب این بود در کنار بازیکنان، مربیان و سایر اعضای کادر پرسپولیس با بازیکنان تمرین کردند.

 

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا 15 دقیقه دور زمین دویدند سپس حرکات کششی را در دستور کار خود قرار دادند و مجددا در دو گروه به مدت 20 دقیقه بسیار سنگین دویدند و پس از استراحتی کوتاه مجددا 20 دقیقه دیگر به دویدن استقامتی پرداختند تا حدی که نفس بازیکنان در هوای کمی گرم شده نیر به سختی بیرون می‌آمد و برخی از آنها نقش بر زمین شده بودند.

* علی دایی مانند روزهای گذشته نظارت کاملی بر تمرینات پرسپولیس داشت.

* حدود 60 هوادار در ورزشگاه حضور داشتند و به تشویق سرخپوشان پرداختند. تعداد زیادی از این هواداران را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دادند.

* هوای خوب شهر نیر و استان اردبیل باز هم باعث خوشحالی اعضای کادرفنی پرسپولیس شده بود.

* در شرایطی که قرار بود هادی نوروزی روز گذشته به تمرینات پرسپولیس اضافه شود اما این اتفاق رخ نداد و نوروزی حتی در تمرین نوبت صبح هم حاضر نبود. به گفته مسئولان پرسپولیس این بازیکن تا ساعاتی دیگر خودش را به سرعین می‌رساند.

* رضا نوروزی با اجازه کادرفنی پرسپولیس به ترکیه سفر کرده تا در اوایل هفته آینده به تمرینات این تیم اضافه شود.

* تمرین نوبت بعدازظهر پرسپولیس از ساعت 17:30 در ورزشگاه شهر نیر برگزار می‌شود.

 

* 12 نوجوان کوچک اردبیلی با لباس یکدست امروز در ورزشگاه شهید طوابی حاضر شدند. آنها با فریادهای بلندشان دایی و پرسپولیسی‌ها را تشویق کردند و علی دایی نیز از این نوجوانان بابت ابراز احساساتشان تقدیر و تشکر کرد.

* علی عسگر، صادقیان، مکانی، کفشگری و حسینی 5 بازیکن آماده پرسپولیس در تمرین امروز صبح بودند.

* در تمرین امروز مولایی بدنساز قرمزپوشان طبق برنامه‌ها آنقدر بازیکنان را دواند که خیلی از آنها از شدت خستگی به دنبال پیدا کردن سایه‌ای برای استراحت پس از تمرین بودند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)