پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است بتواند بعد از فرشاد پیوس و مهدی مهدوی‌کیا سومین شماره 17 پرسپولیس باشد که در دربی گلزنی کند.

مهدی طارمی درخصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از حضور در دربی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: شرایط خوب است. تمریناتمان خوبی را انجام دادیم تا برای دربی کاملا آماده باشیم و با تمام قوا مقابل استقلال قرار بگیریم.

وی ادامه داد: امسال شرایط خوبی در پرسپولیس دارم. اول مدیون علی دایی هستم که مرا به پرسپولیس آورد و در ترکیب تیم قرار داد. من هم تمام تلاشم را کردم تا جواب اعتماد دایی را بدهم. حمید درخشان هم مربی خوبی است و از ایشان هم ممنونم که فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس را به من داده است. من هم با تمام قوا تا الان تمام تلاشم را به کار گرفتم تا بتوانم جواب اعتماد او را بدهم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به این نکته که پیش از آغاز فصل از استقلال پیشنهاد داشته، خاطرنشان کرد: پیش از شروع فصل پیشنهادات زیادی داشتم که استقلال هم یکی از آنها بود و حتی پیشنهاد مالی خیلی خوبی هم به من ارائه داد اما به خاطر علاقه قلبی که به پرسپولیس داشتم به این تیم آمدم.

وی درخصوص دربی تصریح کرد: دربی‌ همیشه از حساسیت‌های خاصی برخوردار است ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا از این بازی برنده خارج شویم و دل هوادارانمان را با برد شاد کنیم تا ناکامی را که در نیم فصل اول به دست آوردیم، جبران کرده باشیم. امیدوارم این برد با حضور هوادارانمان صورت گیرد.

طارمی در پایان گفت: فرشاد پیوس و مهدی مهدوی‌کیا با پیراهن شماره 17 در دربی گلزنی کرده‌اند، من هم تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم سومین شماره 17 باشم که به این هدف می‌رسم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)