پرسپولیس نیوز : روزنامه خبر ورزشی عکس جنجالی را منتشر کرده و تصویری از علیرضا بیرانوند را روی جلد برده که عدد 6 را به استقلالی ها نشان می دهد.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت گفت: هواداران استقلال نیز در این دیدار برای من سنگ تمام گذاشتند، علی‌ آقا (منصوریان) مرا دلداری داد.

 

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی یک بر صفر نفت مقابل استقلال در خصوص اتفاقاتی که در دیدار رفت رخ داد و او نیمکت نشین بود، اظهار داشت: اشتباهی در بازی رفت رخ داد. معتقدم نباید آن کار را می‌کردم به هر حال کسی که 11-12 سال در تیم نفت حضور دارد نباید چنین عکس العملی را نشان می‌داد.

وی ادامه داد: بنا به صلاحدید کادر فنی هم در جام حذفی مقابل استقلال بازی نکردم اما خیلی خوشحالم که هم اکنون سهم کوچکی در پیروزی تیمم داشتم و این برد را به شهدای چوار ایلام تقدیم می‌کنم.

دروازه‌بان نفت در مورد فحاشی تماشاگران استقلال تاکید کرد: خدا را شکر می‌کنم که به من کمک زیادی کرده است تا این قدر زیر ذره بین باشم تا حرفهای رکیک هواداران زده شود. امسال من تصمیم داشتم که به پرسپولیس بروم اما کادر فنی و مدیریت تیم صلاح ندانستند هم اکنون تمام تمرکزم روی تیم نفت است چرا که از لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی حذف شده‌ایم و برای کسب سهمیه آسیایی در لیگ تلاش می‌کنیم.  امروز هواداران استقلال فحش‌های رکیکی به من دادند و شاید به خاطر این بود که من گفتم دوست دارم به پرسپولیس بروم، مذاکراتی با پرسپولیس داشتم و با تصمیم مدیریت و سرمربی باشگاه صلاح بر این شد که در نفت بمانم، اما شاید فصل بعد تصمیم دیگری بگیرم.

وی در مورد اینکه آیا در این دیدار از دستکش‌های قرمز و یا نارنجی استفاده کرده بود گفت:  من به این مسئله توجه نکردم، اصلا وقت نکردم که بخواهم ببینم دستکشم نارنجی است یا قرمز. واقعا خوب نیست که این اتفاقات رخ دهد، به هر حال من هم خانواده دارم و متاهل هستم. بابت شعارهایی که سر داده شد واقعا ناراحت شدم اما علی‌آقا (منصوریان) خیلی با من صحبت کرد و من را دلداری داد. امروز هواداران استقلال برای من سنگ تمام گذاشتند اما آنها باید بدانند هر تصمیمی که می‌گیرم برای آینده فوتبالی‌ام است و به خاطر همین بود که قصد داشتم به پرسپولیس بروم.

بیرانوند در مورد اینکه آیا هم اکنون می‌گوید که استقلالی است یا پرسپولیسی تاکید کرد:  من هیچ وقت نگفتم استقلالی هستم بلکه منصوریان در مصاحبه‌ای گفت بیرانوند استقلالی است. هر فردی دوست دارد در یکی از این دو تیم بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم، الان هم نمی‌گویم پرسپولیسی‌ام یا استقلالی دو آتشه هستم.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)