پرسپولیس نیوز : رضا حقیقی امیدوار است با برد استقلال مقابل فولاد شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر شود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم پیش از دیدار حساس با راه‌آهن، شانس قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر، مشکلات مالی این باشگاه و جریمه 15 درصدی که برای او و صادقیان در نظر گرفته شده صحبت کرد.

 

* از پیروزی مقابل داماش شروع کنیم. با سه امتیاز این دیدار همچنان شانس قهرمانی خود را حفظ کردید.

واقعا بازی سختی داشتیم. همانطور که مشخص بود داماش با توجه به وضعیتش در جدول انتحاری بازی می کرد و در آن بازی هم هرچه در توان داشت به نمایش گذاشت. آنها می‌دانستند که اگر ببازند شرایطشان برای فرار از سقوط سخت‌تر می‌شود و ما هم می‌دانستیم که اگر امتیازی نگیریم، شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت. از نظر فیزیکی بهتر از حریف بودیم و خدا را شکر توانستیم یک امتیاز حساس به دست بیاوریم.

 

* اردوهای پرسپولیس در تعطیلات لیگ چقدر در این برد تاثیرگذار بود؟

بدون شک خیلی به ما کمک کرد. شرایط زمین رشت چندان مناسب نبود و تنها راه این بود که با برگزاری یک اردو و برگزاری چند بازی در چمن مصنوعی به این نوع زمین عادت کنیم چرا که داماش بیشتر از ما به این زمین آشنایی داشت. اگر روی چمن مصنوعی تمرین نداشتیم کار به مراتب برایمان سخت‌تر می‌شد و نمی‌توانستیم بازی را ببریم.

 

* فکر می‌کنی پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی دارد؟

واقعا کارمان سخت است. فولاد شرایط خوبی دارد و با یک برد و یک مساوی قطعا قهرمان است. به نظر من تراکتورسازی می‌توانست فولاد را متوقف کند اما با این حال امیدوارم این هفته استقلال، فولاد را ببرد و شانس ما بیشتر شود. در این دو هفته آخر از هواداران می‌خواهم که مثل حمایت‌شان در طول فصل بازهم به ما کمک کنند. توقع داریم آنها در بازی با راه آهن مثل یک فینال ورزشگاه را پر کنند. آنها برگ برنده ما هستند. به امید خدا در پایان فصل یک هدیه خوب به آنها می‌دهیم.

 

* مشکلات مالی باشگاه هنوز رفع نشده؟

واقعا نمی‌دانم در این رابطه چه باید بگویم. نزدیک به 10 روز است که به ما گفته‌اند پول می‌دهیم اما هنوز خبری نشده است. هرچند این دو میلیارد تومان هم وقتی بین بازیکنان تقسیم شود چیز زیادی دست ما را نمی‌گیرد. شما تصور کنید کسی که 800-700 میلیون طلبکار است با 50-60 میلیون باید چه کار کند؟ ضمن اینکه الان دیگر هیچ بازیکنی برای پول بازی نمی‌کند و ما واقعا این مسائل را فراموش کرده‌ایم و در دو هفته آخر فقط برای خوشحالی هواداران و اعتبار خودمان و کادر فنی بازی می‌کنیم.

* به خاطر درگیری با پیام صادقیان 15 درصد جریمه شدی.

به نظر من این جریمه معقولانه نیست. با این حال مثل اینکه حالت تعلیقی دارد و گفته‌اند اگر بچه های خوبی باشیم و کادر فنی از عملکردمان رضایت داشته باشد، این جریمه بخشیده می شود! با این حال 15 درصد برای ما که پول زیادی نگرفته‌ایم مبلغ بالایی است. همه چیز را نباید گردن من و پیام انداخت، هرچند که بازهم تاکید می کنم کار ما اصلا درست نبود. یک سری شرایط باعث شد که ما یک لحظه کنترل خود را از دست دهیم و با هم درگیر شویم. کار هر دوی ما زشت و زننده بود اما همانطور که قبلا گفته‌ام پیام دوست صمیمی من است و در اردوی آخر تیم ملی هم با یکدیگر هم اتاق بودیم. آدم ممکن است با بهترین رفیقش هم مشکل پیدا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)