پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید می کند که کار انتقال محمدرضا خلعتبری به این تیم مراحل پایانی اش را می گذراند.

محمد رویانیان  درباره دلیل طولانی شدن کار انتقال خلعتبری اظهار داشت: کار انتقال خلعتبری مراحل نهایی اش را می گذراند. الان بیشتر از این نمی توانم توضیح دهم چون کارهایم لو می رود.
وی افزود: ما برای این کار یک فرمول خاص داریم. فرمول مان این است که از پول بیت المال خرج نکنیم و فکر می کنم وضعیت خلعتبری نهایتا تا پایان هفته مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص سوالی مبنی بر اینکه آیا عجمانی ها 200 هزار دلار تخفیف دادند؟ گفت: فرمول ما به گونه ای است که می خواهیم این بازیکن را با کمترین هزینه بیاوریم. سعی کردیم از باشگاه عجمان خیلی بیشتر از مبلغی که عنوان کردند، تخفیف بگیریم.
رویانیان از شرایط تیم و نتیجه گیری سرخپوشان هم راضی است: پرسپولیس پارسال از 5 بازی 4 امتیاز گرفته بود و امسال از همین تعداد بازی 10 امتیاز گرفته است، یعنی 5/2 برابر پارسال. این اندوخته نشان دهنده مدیریت دایی و همت بازیکنان است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. از طرفی گل هایی که تاکنون زده شده را بازیکنان تازه وارد و جوان زده اند و این نشان می دهد که در فصل نقل و انتقالات هم عملکرد خوبی داشته ایم.
صحبت های پایانی رویانیان درباره مصاحبه اخیر محمد قاضی و البته اتهام شیرینی به این بازیکن درخصوص گل نکردن فرصت ایده آل در داربی سال گذشته است: محمد قاضی یک بازیکن است و باید تنها در حیطه بازیکن صحبت کند. این صحبت هایی که مطرح شد اصلا درست نبود. من به شیرینی تذکر دادم و اگر در استقلال مسوولی نبینم، به قاضی هم خودم تذکر می دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)