پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با حضور نماینده رسانه‌ها از سه پروژه مهم و تاریخی در پرسپولیس رونمایی می‌کنیم.

محمد رویانیان در خصوص رأی صادره در مورد علیرضا حقیقی اظهار داشت: هنوز این رأی به مرحله اعلام نرسیده و انشاءالله پس از بررسی‌های لازم این کار را خواهیم کرد.

وی افزود: در هفته جاری با حضور سردبیر خبرگزاری‌ها، رسانه ملی و روزنامه‌‌ها از سه پروژه مهم و تاریخی که در پرسپولیس اتفاق افتاده که شاید در تاریخ قرمزپوشان بی نظیر باشد رونمایی خواهیم کرد.

رویانیان ادامه داد: ما بعد از مدت‌ها تلاش و حدود یک سال این طرح ها را آماده اجرا کردیم، هفته آینده یکی پس از دیگری آنها را راه‌اندازی خواهیم کرد. امیدوارم که با اجرای این پروژه ها بتوانیم باز هم گامی بلند برای موفقیت پرسپولیس داشته باشیم. این پروژه‌ها کمک زیادی می‌تواند به موفقیت باشگاه داشته باشد و در مدت زمان خودش را نشان می‌دهد اما فعلا نمی‌توانم نامی از آنها ببرم تا بعد.

رویانیان در پایان خاطرنشان کرد: من کار خودم را در باشگاه دنبال می‌کنم و اجازه نمی‌دهم خللی در کارهای‌مان به وجود بیاید تا ببینیم خدا برای آینده چه می‌خواهد. این پروژه‌ها نیز طبق برنامه‌ریزی‌ها‌ی ما از قبل آماده شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)