پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسولیس با اشاره به اینکه برخی مسوولان در 6 ماه اخیر به دنبال برکناری وی بوده اند، گفت: برایم ثابت شد در مدتی که مسافرت کاری بودم، اعضای هیات مدیره باشگاه در نشستی، علی پروین را به عنوان جانشین من انتخاب کرده اند.

 محمد رویانیان که برای چندمین بار در ماه های اخیر از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داد اما با موافقت وزارت ورزش و جوانان قرار نگرفت در گفت وگویی تلفنی با برنامه نود اظهار کرد: زمانیکه برای برطرف شدن مشکلات محمدرضا خلعتبری با باشگاه عجمان به امارات رفته بودم شنیده ام که هیات مدیره جلسه ای ضروری برای رفتنم تشکیل داده است.

وی افزود: هرچند علی پروین در گفت وگو با من در این خصوص توضیح واضحی نداد و آن را تایید نکرد، اما این مساله برایم ثابت شده است. در این روزها شب و روز برای رساندن باشگاه به شرایط ایده آل تلاش کرده ام و افرادی نیز در پشت پرده به دنبال رفتنم بوده اند.

مدیرعامل سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: اولین بار سال گذشته مساله رفتنم مطرح شد اما بی انصافی بود تا در زمان نقل و انتقالات تیم را رها می کردم. وقتی مربی و بازیکنان مشخص شدند به محمد عباسی وزیر وقت ورزش اعلام کردم که آماده رفتن هستم اما ایشان موافقت نکردند.

وی افزود: متاسفانه بحث ها و تلاش های برای کنار رفتنم پس از دیدار با پیشکسوتان میلان شدت گرفت. پرسپولیس دولتی است و ما هم هیچ ادعایی نداریم و بهتر است خود دولت و هواداران برای آن تصمیم بگیرند.

این مقام مسوول افزود: وزارت ورزش پول که حق باشگاه است به ما نمی دهد و اجازه نمی دهد که افراد سرمایه دار و اقتصاددان هم وارد هیات مدیره شوند؛ با این اوصاف دیگر ماندن افرادی چون من سودی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رشد اعضای هیات مدیره رابطه خوبی با او ندارند تصریح کرد: درظاهر با من خوب هستند ولی در عمل مساله به گونه دیگری است. هر زمانی که تیم و باشگاه نیاز به حمایت داشت هیچ حمایتی از سوی اعضای هیات مدیره صورت نگرفت. زمانی که از ما امتیاز کسر کردند یا زمانی که آقای دایی را محروم کردند ساکت بودند.

رویانیان افزود: برایم مهم این است که هواداران از عملکرد دو سال اخیرم در باشگاه راضی هستند و تیم نیز هم اکنون در صدرجدول قرار دارد. همین که همه می دانند هواداران از من راضی هستند برایم کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود در روزهای اخیر به محل کار خود در باشگاه نرفته است گفت: لزومی ندارد در محل کارم حاضر شوم و هم اکنون فقط با علی دایی و تیم در ارتباط هستم و البته با هواداران هم ارتباط دارم و به شدت نگران هستند و از همین جا به آنها می گویم حتی اگر از پرسپولیس بروم ارتباط با آنها و کمکم به پرسولیس قطع نخواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)