پرسپولیس نیوز:مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گفت: با 35 میلیون هوادار پرطرفدارترین باشگاه آسیا هستیم اما فقط 2.5میلیارد تومان بودجه دولتی گرفته‌ایم.

حسین قدوسی در واکنش به بیانیه باشگاه نفت تهران اظهار داشت: مهم نیست که حرف‌های من موضع رسمی باشگاه بوده یا نه، مهم این است که بخشی از واقعیت‌ها را گفتیم. من برای مدیرعامل محترم باشگاه نفت تهران و اعضای هیئت مدیره این باشگاه احترام ویژه‌ای قائل هستم و باشگاه نفت هم یکی از باشگاه‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران است. پرسپولیس هم به داشتن هواداران میلیونی خود می‌بالد اما فخرفروشی نمی‌کند.

وی ادامه داد: زمانی که مدیرعامل باشگاه نفت تهران در مصاحبه‌هایش با رسانه‌ها مسائلی خارج از انتقال یعقوب کریمی را مطرح می‌کند و باشگاه پرسپولیس را به چالش می‌کشد ما نیز نمی‌توانیم ساکت باشیم و نسبت به آن حرف‌های شدید‌الحن واکنش نشان ندهیم. قصدم ادامه پیدا کردن مصاحبه‌ها و انتشار بیانیه‌ها بین دو باشگاه نیست و نمی‌خواهم روابط دو باشگاه قدیمی تهرانی خدشه‌دار شود اما مسئولان باشگاه نفت بپذیرند که بازیکن تیمشان تصور می‌کرد که دیگر قراردادی با این باشگاه ندارد و بازیکن آزاد است و با مسئولان پرسپولیس وارد مذاکره شد. مسئولان پرسپولیس هم طبق ادعای این بازیکن که گفته بود قراردادش تمام شده است با او مذاکره کرده‌اند.

قدوسی افزود: وگرنه هر باشگاهی می‌داند برای جذب بازیکنی که قرارداد دارد باید با آن باشگاه مذاکره کند. خود مسئولان نفت هم بهتر می‌دانند که قرارداد کریمی با نفت دو ساله بود اما به دلیل آنکه قوانینی وضع شد که بازیکنان زیر 25 سال یا 28 سال باید قرارداد سه ساله امضاء‌ کنند و نمی‌توانند قراردادی کمتر از این داشته باشند.

مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مسئولان نفت پیش از آنکه پرسپولیس را مقصر بدانند باید به بازیکن خود رجوع کنند که گفته بود قراردادش تمام شده است، امیدوارم مشکلات بین دو باشگاه پرسپولیس و نفت به ضرر کریمی نشود و دودش به چشم این بازیکن نرود البته نمی‌خواهیم دایه مهربان‌تر از مادر و برای نفت و یعقوب کریمی باشیم و خود مسولان نفت بهتر می‌دانند که کریمی برای آنها زحمت کشیده است.

وی با اشاره به درخواست باشگاه نفت برای انتشار میزان هزینه‌های پرسپولیس در فصل گذشته گفت: در این مورد فقط باید بگویم پرسپولیس که 35میلیون هوادار دارد و پرطرفدارترین باشگاه آسیاست فقط 2.5میلیارد تومان بودجه دولتی دریافت کرده و مابقی هزینه‌ها با توان درآمدزایی مدیریت باشگاه بوده است. قصد بی‌احترامی به هیچ باشگاهی را نداریم اما می‌خواهیم بگوییم پرسپولیس در بین تمامی باشگاه‌های دولتی کمترین بودجه دولتی را گرفته است.

وی ادامه داد: مسئولان نفت هم روز گذشته اعلام کردند که 6میلیارد تومان برای تیمشان هزینه کرده‌اند که شاید بخشی از این بودجه از درآمدزایی باشگاه بوده است اما چرا باشگاه نفت در مورد سایر هزینه‌های ورزش قهرمانی‌اش مطلبی منتشر نمی‌کند و فقط بحث تیم فوتبالش را پیش می‌کشد، آیا این است قانون و قانون‌مداری؟ اینکه باشگاهی که در ورزشگاه خالی از تماشاگر بازی‌هایش برگزار می‌شود، چندین برابر پرطرفدارترین تیم آسیا بودجه دولتی بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)