پرسپولیس نیوز : مدیر تیم پرسپولیس گفت:بازیکنان و  هواداران پرسپولیس روز جمعه به تیم داوری کمک می کنند.

محمد پنجعلی درباره شرایط پرسپولیس در آستانه دربی 77 عنوان کرد:بدون تعصب بگویم وضعیت خیلی خوبی داریم و همه چیز مرتب و هماهنگ پیش می رود.درست است سه امتیاز این بازی سه امتیاز مسابقات قبلی است اما سر و صدایش بیشتر از مسابقات دیگر است.امیدوارم این حساسیت به زیبایی بیانجامد و نه خدای ناکرده تنش و حاشیه.

وی ادامه داد:نکته مهمی که در این باره وجود دارد آرامش ویژه ای است که این روزها از علی دایی می بینم.او واقعا با صلابت و آرامش زیادی کار می کند و این مساله برای من خیلی جالب و مهم است.

کاپیتان سابق سرخپوشان افزود:من خودم در بحث بازی های مهم مربی می شناسم که در روز آن مسابقه حساس 37 بار دستشویی رفت!اما واقعا از دایی هم چیزی جز این انتظار نمی رود.امیدوارم این آرامش به تیم منتقل شود.

پنجعلی درباره سابقه درگیری میان بازیکنان استقلال و علیرضا فغانی داور،دربی 77 گفت:باید روز جمعه به فغانی کمک کرد.من از طرف تیم خودمان به همه قول می دهم کوچکترین اعتراضی به تصمیمات داوری نداشته باشیم.این را مطمئن باشید که بازیکنان و  هواداران پرسپولیس روز جمعه به تیم داوری کمک می کنند.

وی افزود:هفته گذشته در بازی با فولاد این مساله را ثابت کردیم.روی امید عالیشاه خطای پنالتی شد اما نه او،نه بازیکنان و نه هواداران ما علیه داوری موضع نگرفتند.در دربی هم روند همین خواهد بود.

پنجعلی درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی گفت:ما برتر و سر تر از حریف هستیم.امیدوارم در نتیجه هم این مساله دیده شود و برنده باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)