باقری در آستانه جدایی از پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : کریم باقری که اواخر فصل گذشته توسط نلو وینگادا از تیم کنار گذاشته شده بود، در سن 37 سالگی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس 450 میلیون تومان می خواهد !

در صورتی که ذهن همه هواداران پرسپولیس معطوف به عقد قرارداد جدید کریمی و خلیلی با این تیم است  و آنها نگران ماندن یا رفتن فوق ستاره های شان هستند این کاپیتان باقری است که برخلاف ظاهر آرام خود به مشکل سختی برخورده و احتمال می رود دیگر بازوبند قرمز بر دستان  مردی نباشد که شناسنامه اش می گوید پا در سی و هفت سالگی گذارده است. پنجشنبه شب  کاروان پرسپولیس ساعت 22 به وقت تهران ، فرودگاه امام خمینی را به مقصد آنتالیا ترکیه ترک کردند اما غیبت باقری که پیش از این تصور می رفت برای عقد قرارداد با قرمزها هیچ مشکلی ندارد ، بیشتر از همه جلب توجه می کرد. اما علت غیبت کاپیتان به عدم توافق مالی او با باشگاه بر می گشت. برخلاف سپاهان و دیگر تیم های صنعتی که به راحتی قادرند  از قوانین مصوب وزرات خانه ها مبنی بر رعایت سقف قرارداد ها ، تخطی کنند در باشگاه قرمزها که زیر نظر سازمان تربیت بدنی اداره می شود چنین اختیاری در دست مدیر عامل نیست. باشگاه پرسپولیس مجاز است برای جلب نظر  بازیکنان خود  250 میلیون تومان پول هزینه کند که برای  قانع کردن ستاره ها این رقم نهایتا به  300 میلیون می رسد. پیرو این ابلاغیه سازمان ، آنها هنوز نتوانسته اند کریمی را (که بدون تردید از همه بازیکنان لیگ برتر آماده تر است ) مجاب به امضای قرارداد  نوین نمایند. شاید مدیران پرسپولیس تا چهار شنبه هفته گذشته در خیال خود می پنداشتند مشکلات  سقف قرارداد تنها به خلیلی و کریمی  منتهی می شود اما آنها به یکباره دیدند که کاپیتان باقری حاضر نیست در سن سی و هفت سالگی برای عقد قرارداد یکساله به رقمی زیر 450میلیون تومان رضایت دهد!

این عجیب ترین اتفاقی بود که در ساعات پایانی پنجشنبه رو در روی عباس انصاری فرد قرار گرفت تا اینگونه کریم باقری قید سفر به ترکیه را بزند تا با این تاکتیک مدیران قرمز را راضی به تن دادن به خواسته مالی اش کند.  این واقعه در حالی رخ می دهد  که نلو وینگادا در ماه های پایانی حضورش در تهران تصمیم گرفت به علت تراکم بازی ها و سن وسال باقری از او به عنوان بازیکن ذخیره استفاده کند اما  کاپیتان بر خلاف  همه دوران که همواره برابر دستورات سر مربیانش تمکین می کرد این بار قید حضور در تمرینات را زد تا فقر حرفه ای گری در مغر فوتبال  ما را به تماشا بگذارد.

باقری نزدیک به چند ماه از تمرینات گروهی دور بود و بعد از خروج وینگادا تازه به یاد آورد با پرسپولیس قرارداد امضا کرده و مبلغ ان را تمام و کمال دریافت کرده است.حضور کاپیتان در تمرینات پیش از فصل در نگاه نخست این پیام را به هواداران پرسپولیس مخابره کرد  که او یک فصل دیگر با پیراهن شماره شش پرسپولیس در میادین ظاهر می شود و تداوم این حضور تنها در صورتی ادامه خواهد داشت که سرمربی آتی قرمزها مثل وینگادا به  ندویدن های باقری بی تفاوت نباشد چرا که در ان صورت  کاپیتان نشان داده حاضر به نیمکت نشینی نخواهد بود.اما  قبل از تجسم این اتفاقات حادثه بزرگتر دیگری در حال وقوع است ؛ کاپیتان دو برابر ان چیزی را می خواهد که باشگاه مصوب کرده و با توجه به سن و سال باقری و عدم کارایی او در طول سی و چهار هفته لیگ به نظر می رسد  نیروی مثبتی برای نگه داشتن کریم در پرسپولیس وجود نداشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)