مرجع خبری پرسپولیس : اسکوربورد خراب، سکوهای خالی، نورافکنهای خاموش، غیبت خبرنگاران برنامه 90 و … اتفاقاتی بود که در حاشیه بازی مس کرمان – پرسپولیس رقم خورد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از مهر، ورزشگاه شهید باهنر کرمان هم مانند ورزشگاه‌های آزادی، ثامن الائمه (ع) و فولاد شهر بالاخره صاحب اسکوربورد شد. اسکوربورد این ورزشگاه اما هنوز بصورت کامل آماده نشده بود. نور آن کم و زیاد و در مواقعی از مسابقه خاموش می شد. علاوه بر این غلط‌های املایی هم روی  نمایشگر بزرگ ورزشگاه کرمان به چشم می خورد. بطور مثال نام “شیث رضایی” به اشتباه “شیص رضایی” درج شده بود و “کرانچار” هم به “گرانچار” تغییر نام داده بود.

این یکی از حاشیه‌های جالب بازی مس کرمان – پرسپولیس بود که حواشی دیگر آن در زیر می آید:

پیروز قربانی در اولین بازی خود برای تیم مس کرمان دست به کار جالب توجه‌ای زد و با بستن یک مچ بند آبی در زمین حاضر شد. او با این کار دلبستگی خود به استقلال را نشان داد، تیمی که سال‌ها در آن بازی کرده و به فوتبال ایران معرفی شده است.
 
* خبرنگاران و تصویربردار برنامه 90 برای پوشش خبری بازی مس کرمان – پرسپولیس به ورزشگاه شهید باهنر نیامده بودند. غیبت آنها شایعه تعویق در پخش برنامه 90 را قوت می بخشد.
 
* علیرضا حقیقی تا روزهای پایانی فصل گذشته سنگربان اصلی پرسپولیس بود اما در دو دیدار پایانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا جای خود را به میثاق معمارزاده داد. نیمکت نشینی حقیقی به لیگ نهم هم کشید و او دیروز از روی نیمکت تلاش هم تیمی‌هایش را به تماشا نشست. حقیقی که از موضوع بشدت ناراحت بود، پیش از آغاز بازی ناراحتی خود را بروز می داد. او با اکراه خود را گرم می کرد و دل به تمرین نمی داد تا جائیکه عابدزاده حتی بابت این بی‌انگیزگی به وی اعتراض کرد.

* فرزاد آشوبی همچنان چهره‌ای محبوب در بین هواداران پرسپولیس است. آنها پیش، در حین و پایان بازی بشدت او را تشویق کردند.

* حضور چهره‌های جوان و جدید در ترکیب پرسپولیس هواداران این تیم را برای تشویق بازیکنان با مشکل مواجه کرده بود. جالب اینکه آنها برخی بازیکنان حاضر در میدان و نفرات نیمکت نشین را نمی شناختند.

* اعتراض مربیان و بازیکنان مس به تکرار پنالتی شیث رضایی خیلی زیاد بود. از میثم منیعی مصدوم که روی نیمکت نشسته بود تا پرویز مظلومی که آرام و قرار نداشت، دست از اعتراض نمی کشیدند. مظلومی حتی پس از به جریان افتادن بازی به دنبال گلزنی شیث بازهم اعتراض می کرد.

* سیفی پس از آنکه با روح الله بیگدلی تعویض شد، ناراحتی خود را به تصمیم مظلومی نشان داد. او با بی اعتنایی به مربیان مس روی نیمکت نشست و تا زمان ثبت گل دوم مس کرمان هیچ واکنشی از خود نشان نداد. پس از آنکه بیگدلی دروازه پرسپولیس را گشود با خوشحالی زایدالوصف سمت سیفی رفت و او را در آغوش کشید تا حواشی برخورد این بازیکن جوان با مربیان تیم مس به پایان مسابقه کشیده نشود.

* در حالی که آفتاب در شهر کرمان غروب می کرد اما مسئولان ورزشگاه شهید باهنر نورافکنهای این ورزشگاه را تا دقایقی از بازی روشن نکردند که این موضوع مشکلاتی را برای حاضرین در ورزشگاه به دنبال داشت.

* اتفاق جالب توجه در بازی شب گذشته مس کرمان – پرسپولیس خالی بودن بیش از یک سوم سکوهای ورزشگاه شهید باهنر بود. ورزشگاهی که در دیدارهای مس کرمان مقابل تیمهای پرسپولیس و استقلال همیشه مملو از تماشاگر بود، دیروز بنابه دلایلی نامعلوم بیش از یک سوم سکوهای آن خالی بود. هواداران تيم مس كرمان پيش از شروع ليگ برتر از مسئولان سازمان ليگ درخواست كرده بود بازي به جاي 19:30؛ زودتر برگزار شود تا بتوانند براي تماشاي بازي راهي ورزشگاه شوند اما با وجود اين درخواست سازمان ليگ ساعت بازي فوق را تغيير نداد تا هواداران مس كرمان نيز روي حرف خود باقي بمانند و از دومين بازي ليگ در فصل جديد كمترين استقبال را انجام دهند.

 
* براي اولين بار در كرمان براي تماشاي اين بازي بازار سياه به وجود نيامد و حتي بليت ها به رايگان به تماشاگران داده مي شد تا بلكه سكوهاي بيشتري توسط تماشاگران اشغال شود. 
 
* افشين قطبي سرمربي تيم ملي ايران روز گذشته بازي مس كرمان و پرسپوليس را از نزديك تماشا كرد. قطبي روز پنجشنبه در ورزشگاه باهنر حاضر شد تا بازي مس مقابل پرسپوليس را از نزديك تماشا كند.
او كه همراه با مهدي تاج نايب‌رئيس فدراسيون فوتبال به كرمان رفته بود در جايگاه ويژه، بازي را تماشا كرد و نكته قابل توجه اين بود كه تماشاگران كرماني استقبال سردي از سرمربي تيم ملي كردند.قطبي زماني كه سرمربي پرسپوليس بود و با اين تيم مقابل مس قرار گرفت، در كرمان حتي مورد تشويق طرفداران تيم حريف هم قرار گرفت ولي روز پنجشنبه تماشاگران كرماني استقبال بسيار سردي از او داشتند و فقط عده‌ كمي از طرفداران پرسپوليس يك بار او را تشويق كردند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)