گزارش لحظات مسابقه: گل های مردود و تقدیم گل حقیقی به النصر

 

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در اولین مسابقه خود در اردوی تدارکاتی نوروزی مقابل تیم  منتخب لیگ برتر امارات شکست خورد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس طی دیداری دوستانه تیم پرسپولیس ایران عصر امروز برابر تیم منتخب لیگ امارات که در قالب تیم النصر یه میدان آمده بود قرار گرفت و با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد.

گل های پرسپولیس را در این مسابقه هادی نوروزی و حمید علی‏ عسگری به ثمر رساندند.این تیم دو گل دیگر هم به ثمر رساند که از سوی داور مردود اعلام شد.

 

این دیدار از ساعت 18و50 دقیقه امروز آغاز شد . در نیمه اول این بازیکنان برای پرسپولیس به میدان رفتند: علیرضا حقیقی ، سپهر حیدری ، مجتبی شیری ، علیرضا محمد ، ابراهیم شکوری ، سامان آقازمانی ، عادل کلاه کج ، کریم باقری ، هادی نوروزی ، محمد منصوری ، محسن خلیلی

 

این نیمه بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم اماراتی به پایان رسید اما در نیمه دوم تمامی بازیکنان اصلی تعویض شده و تیم ذخیره سه گل دیگر دریافت کرد و دو گل هم زد تا بازی در پایان با نتیجه چهار بر دو به پایان برسد.

 

 

هرگونه تعویض در این مسابقه آزاد بوده و در نیمه دوم این بازیکنان برای پرسپولیس به میدان آمدند. جلال اکبری ، وسلی برزیلیا ، حمید علی عسگری ، شیث رضایی ، نبی باقریها ، هوارملامحمد ، تیاگو فراگو  ،مجتبی زارعی ، حسین بادامکی ، مهدی شیری ، میثم بائو و پس از دریافت گل سوم پرسپولیس هم نائیجی جایگزین علیرضا حقیقی شد.

 

فیصل خلیل از الاهلی، سرور سالم از النصر و ژائو توماس (2 گل) از الشارجه گل های تیم النصر(منتخب امارات) را به ثمر رساندند که در باشگاه های مختلف این کشور عضویت دارند.

 

لحظات حساس:

* دقیقه 9: ضربه آزاد سرکش کلاه کج از فاصله 30 متری با نوک انگشتان دروازه بان حریف به کرنر رفت.

 

* دقیقه 13: فیصل خلیل در یک موقعیت مشکوک به آفساید از عمق دفاع پرسپولیس فرار کرده و در شرایط تک به تک گل اول النصر را به ثمر رساند.

 

* دقیقه 37: با سانتر مواج شکوری ، از روی نقطه پنالتی کریم باقری ضربه سرش را به پای دروازه بان النصر کوبید.

* دقیقه 50 : هادی نوروزی در شرایط تک به تک توپ را به کنار دروازه زد.

 

* دقیقه 56: سرور سالم با غفلت جلال اکبری و نبی باقریها ، در مرکز خط دفاع پرسپولیس صاحب توپ شده و توپ سانتر شده را با پا راهی گوشه دروازه حقیقی کرد.

 

* دقیقه 58: هادی نوروزی یک گل کاملا مشکوک به ثمر رساند که کمک داور با اعلام آفساید این گل را مردود اعلام کرد.

 

* دقیقه 60 : روی یک پاس بلند از خط دفاع و با فرار در میان مدافعان نوروزی تک به تک شده و گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

 

دقیقه 68: این بار حقیقی یک گل را تقدیم النصر کرد. ضربه کاشته زیبای النصری ها به گوشه دروازه میرفت که حقیقی با یک شیرجه زیبا به توپ رسید اما به جای دفع آن درصدد جمع کردن این توپ سخت بر آمد که در نهایت توپ جلوی پای مهاجم حریف جلوی دروازه خالی افتاده و ژائو توماس بازیکن پرتغالی تیم شارجه گل سوم منتخب را به ثمر رساند.


* دقیقه 72: این بار وقتی که توپ از دست احمد سالم دروازه بان النصر رها شد حسین بادامکی یک گل دیگر به ثمر رساند اما این بار هم داور گل را مردود اعلام کرد.

 

* دقیقه 78: وسلی برزیلیا درون محوطه جریمه یک تک به تک را به کنار دروازه زد.

 

* دقیقه 88: با همکاری زیبای زارعی و علی عسگری ، بازیکن جوان پرسپولیس حمید علی عسگری گل دوم سرخپوشان را وارد دروازه حریف کرد.

 

* دقیقه 92: گل چهارم منتخب امارات از تمام گلهای مسابقه زیباتر بود و این بار روی فرار توماس و جا ماندن شیث رضایی ، این مهاجم پرتغالی از پشت محوطه جریمه با نائیجی تک به تک شد که شوت زیبایش از این ناحیه به گوشه دروازه پرسپولیس رسید.

 

در مجموع نیمه اول مسابقه که بازیکنان اولیه پرسپولیس درون زمین حضور داشتند ؛ بازی تقریبا یک طرفه و در اختیار پرسپولیسی ها بود اما برخلاف جریان بازی تیم النصر یک گل به ثمر رسانده و به رختکن رفت اما در نیمه دوم با تعویض های متعدد دو تیم بازی به حالت تعادل رسید و با وجود اینکه تیم ذخیره پرسپولیس در خلق موقعیت و به ثمر رساندن گل موق تر عمل کرد اما در نهایت بازی با نتیجه 4 بر دو به پایان رسید.

 

هادی نوروزی  , علیرضا محمد و مجتبی زارعی از پرسپولیس در این مسابقه از داور کارت زرد گرفتند. داوری قاضی اماراتی مسابقه چندان راضی کننده نبود و دو گل مشکوک پرسپولیس را این داور مردود اعلام کرد. یک بار گل هادی نوروزی آفساید اعلام شده و گل دیگری هم حسین بادامکی به ثمر رساند که داور خطا روی دروازه بان حریف اعلام کرد.

 

این بازی جهت بزرگ‏داشت سالم سعد بازیکن فقید تیم فوتبال النصر امارات ترتیب داده شده بود. حدود 500 تماشاگر ایرانی از جمله تنی چند از بانوان برای هوادارای از تیم پرسپولیس در ورزشگاه النصر حاضر شده بودند و با شعارهای خود در طول نود دقیقه به حمایت از محبوب ترین تیم ایران پرداختند.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری- استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)