مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که حدود 40 دقیقه به آغاز مسابقه تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان باقی مانده است تعداد تماشاگران در ورزشگاه به 40 هزار نفر رسیده و لحظه به لحظه در حال افزایش است.

مسئولان باشگاه الهلال در جلسه مدیران دو باشگاه از میزبانی پرسپولیس تقدیر کردند.

مدیران و مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و الهلال امروز (سه شنبه) در جلسه ای 45 دقیقه ای به گفتگو پرداختند.

در این نشست از طرف باشگاه الهلال؛ عبدالرحمن خمیس دبیر کل باشگاه، همراه با مدیر تیم و نماینده سفارت عربستان و از طرف پرسپولیس؛ جمشید زارع، حسن عالمی، امیر حسینی و شاهرخ نورسی حضور داشتند.

مدیر عربستانی ضمن تشکر از میزبانی پرسپولیس و خوب توصیف کردن آن خواستار گسترش روابط ورزشی بین دو باشگاه شد.

مدیر عامل و قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس هم اکنون با حضور در هتل اوین در جمع بازیکنان پرسپولیس حاضر شدند.

سردار محمد رویانیان و جمشید زارع امروز پس از حضور در هتل آزادی، به اردوی تیم الهلال سرکشی کردند تا رسم میهمان نوازی را به جای بیاورند.

مدیر عامل و قائم مقام پرسپولیس پس از آن راهی هتل اوین شدند تا در جمع سرخپوشان حاضر شوند که تا ساعاتی دیگر با هدف کسب یک پیروزی آسیایی دیگر راهی ورزشگاه آزادی خواهند شد.

در حال حاضر نزديك به 35 تا 40 هزار هوادار در طبقه‌هاي اول و دوم ورزشگاه مستقر شده‌اند. در جايگاه VIP علي پروين و بهروان حضور دارند.

همچنين نمايندگان و مديران باشگاه الهلال در كنار دن گاسپار و ميك مك‌درموت دستياران كارلوس كي‌روش در VVIP حضور دارند.

همچنين در خيابان‌هاي منتهي به دو ورودي شرقي و غربي ورزشگاه آزادي ترافيك نسبتا سنگيني وجود دارد و تماشاگران از اين دو ورودي در حال رفتن به سوي ورزشگاه هستند كه لحظه به لحظه بر تعداد آن‌ها اضافه مي‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)