پرسپولیس نیوز : نشست ویژه بزرگان تاریخ پرسپولیس در دهه 40 و 50 برای بازی ستارگان پرسپولیس و میلان در سالن کنفرانس باشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، دومین نشست انتخاب تیم ستارگان پرسپولیس برای دیدار با ستارگان میلان از ساعت 13 الی 15 امروز در باشگاه پرسپولیس برگزار شد و بزرگان دهه 40 و 50 پرسپولیس با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

در این نشست مباحث مختلفی مطرح شد و در نهایت بانیان شکل‌گیری پرسپولیس برای انتخاب تیم و شروع تمرینات پرسپولیس ضمن بیان نظرات خود، موضوع انتخاب نفرات کادر فنی و بازیکنان را براساس معیارهایی مورد ارزیابی قرار دادند.

تیم ستارگان پرسپولیس طی روزهای آتی از سوی تعدادی از پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس انتخاب خواهد شد.

در این جلسه بیوک وطنخواه، حمید جاسمیان، حسین کلانی، علی پروین، هادی طاووسی، فریدون معینی، محمود خوردبین و فریدون ممبینی که در دهه 40 و 50 در تیم‌های شاهین و پرسپولیس عضویت داشتند و از جمله بانیان شکل‌گیری پرسپولیس بودند، با یکدیگر به مشورت پرداختند.

همایون بهزادی که پس از ترخیص از بیمارستان در کرج زندگی می‌کند، به علت کسالت و دوری مسافت در جلسه حضور نداشت. همچنین فرامرز ظلی عضو کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال به دعوت علی پروین و حمید جاسمیان در این جلسه حضور یافته بود و حمایت کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال را اعلام کرد.

 

 در این جلسه پروین نظرات حاضران را برای برگزاری دیدار مقابل ستارگان میلان و انتخاب بازیکنان جویا شد که هر کدام از بزرگان پرسپولیس نیز نقطه نظرات خود را درباره بازی به علی پروین دادند.

مقرر گردید ظرف سه روز آینده با مشارکت بزرگان پرسپولیس تیم پیشکسوتان تمرینات خود را برای دیدار مقابل ستارگان میلان آغاز کنند. همچنین پیشکسوتان به علی پروین قول دادند در صورتی که مشکلاتی برای انتخاب نفرات پیش بیاید شخص برای رفع مشکل به او کمک خواهند کرد. این در شرایطی است که محمود خوردبین نیز در این جلسه حضور داشت و با اعلام تمرین سرپرست قرمزپوشان در دیدار مقابل ستارگان میلان شد.

این در شرایطی است که پیشکسوتان بزرگ پرسپولیس به پروین قول دادند روز پنجشنبه 7 آذر به ورزشگاه آزادی بیایند و تیم خود را مثل همیشه مورد تشویق قرار دهند.

بگو و بخند پیشکسوتان در دیدار امروز و مرور خاطرات گذشته و زمان پا به توپ شدن‌هایشان نیز در نوع خود جالب بود.

گفتنی است تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس7 آذر در ورزشگاه آزادی در دیداری نمادین رو در روی ستارگان میلان برای خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا و تقدیر از چند تن به میدان خواهند رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)