پرسپولیس نیوز : ظاهرا ماجرای جریمه 50 هزار دلاری پرسپولیس از سوی عجمان درهر ماه تاخیر پرداخت طلب 250 هزار دلاری دچار پیچیدگی عجیبی شده است.

دیروز از زبان یکی از مقامات ارشد باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت محمد رویانیان شنیدیم این جریمه 50 هزار دلاری اصلا برای پرداخت طلب عجمان در نظر گرفته نشده و باشگاه فقط باید 250 هزار دلار باقیمانده از قرارداد انتقال خلعتبری را به این باشگاه اماراتی بپردازد.

این مقام مسئول که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد جریمه 50 هزار دلاری در ابتدای عقد قرارداد برای پرداخت پول اولیه  در نظر گرفته شده بود که قرار شد باشگاه پرسپولیس بپردازد که این پول و قسط دوم آن پرداخت شده و موضوع جریمه 50 هزار دلاری کاملا منتفی شده و حالا پرسپولیسی ها باید رقم سوم قسط باقیمانده یعنی 250 هزار دلار را به باشگاه عجمان بپردازند. البته باید منتظر ماند و دید مسئولان باشگاه پرسپولیس در این مورد چه توضیحی خواهند داشت.

اما نکته جالب دیگر در مورد این پول و جریمه ای که پرسپولیسی ها به آن اشاره می کنند این است که محمدرضا خلعتبری اعلام کرده که خودش به زودی به امارات می رود تا پول عجمانی ها را پرداخت کند تا بعد از دریافت رضایتنامه از پرسپولیسی ها با تیم های خواهانش راحت مذاکره کند.

حال اگر خیال کنیم جریمه 400 هزار دلاری که هم اکنون مورد ابهام واقع شده سر جای خودش است واقعا خلعتبری این پول را از کجا می آورد تا به باشگاه عجمان بدهد. این در حالی است که خلعتبری نتوانسته همه پولش را از پرسپولیس دریافت کند و امیرهوشنگ سعادتی مدیر برنامه های او هم در گفت و گویی وجود این پول در دستان خلعتبری را کاملا تکذیب کرده بود!

با ابهاماتی که با این اتفاقات در طلب عجمان به وجود آمده این سوال مطرح است که باشگاه پرسپولیس و خلعتبری موضوعی را از مردم پنهان می کنند! واقعا جریان چیست و چرا کسی در این مورد توضیح نمی دهد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)