مرجع خبری پرسپولیس : در ادامه بررسی تعلقات رنگی گزارشگران تلویزیون نگاهی داریم به علایق متفاوت عادل فردوسی پور و جواد خیابانی !

 

جواد خیابانی : دروازه بان استقلالی !

جواد خیابانی هم سابقه فوتبال بازی کردن دارد، ولی در پست دروازه بان ! خیابانی از بچگی طرفدار رنگ آبی و استقلال بوده و دوستان نزدیک او این موضوع را به دلیل کرکری هایش به خوبی درک کرده اند، اما خیابانی با سیاست خاص خودش در گزارش های بازی های دو تیم طوری وانمود کرده که بعضی وقت ها طرف رنگ قرمز را بگیرد تا علاقه اش به استقلال به آن صورت نمایان نشود! البته این گزارشگر هم سابقه گزارش داربی را در پرونده خود دارد، ولی بد نیست بدانید اکثر بازی های داربی که گزارش آن به عهده جواد خان بوده با نتیجه مساوی به پایان رسیده و امیدواریم این مرتبه چنین نشود !

عادل فردوسی پور : چه می کنه این عادل پرسپولیسی !

هواداران پرسپولیس عادل را یک استقلالی تیفوسی می دانند، استقلالی ها هم البته او را یک پرسپولیسی دو آتیشه می دانند، ولی باور بفرمایید عادل قبل از اینکه گزارشگر شود علاقه خاصی به رنگ قرمز داشت و در ایران طرفدار سفت و سخت پرسپولیس بوده، از تعلق خاطر او به رنگ سرخ همین بس که عادل حتی در تیم های اروپایی نیز هوادار دو آتیشه لیورپول انگلیس است، اما نکته جالب اینجاست که دوستان نزدیک عادل به او گفته اند تو برای پرسپولیس شگون نداری و هر زمان گزارشگر این بازی بودی سرخپوشان بازی را به رقیب سنتی واگذار کرده اند. هرچند که در این مقطع خاص عادل بدش نمی آید تیم انصاری فرد شکست سنگینی مقابل استقلال آشتیانی متحمل شود، در جریان هستید که !

منبع : 90

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)