پرسپولیس نیوز : مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در امور بین الملل، گفت: تا کنون از قرارداد ˈنلو وینگاداˈ 250 هزار دلار پرداخت شده و 150 هزار دلار دیگر باقی مانده است.

ˈمصطفی شکریˈ روز چهارشنبه  اظهار داشت: در باره پرونده ˈنلو وینگاداˈ، تا کنون 250 هزار دلار از بدهی این مربی از طریق صرافی ها پرداخت شده است و فقط 150 هزار دلار آن باقی مانده است.

وی ادامه داد: با صحبت هایی که با محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشتم، قرار است به زودی مابقی مبلغ قرارداد این مربی نیز به وینگادا پرداخت شود و پرونده او از بحث حقوقی خارج شده است.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در باره پرونده مانوئل ژوزه، گفت: برای ارسال لایحه خود از فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) درخواست فرصت کرده بودیم که خوشبختانه این مساله با موافقت ˈفیفاˈ روبه رو شده بود.

وی تصریح کرد: لایحه 50 صفحه ای ما آماده است و اوایل هفته آینده برای ˈفیفاˈ ارسال خواهد شد. ما در باره شکایت دستیاران او هم لایحه ای را آماده کرده ایم که در مجموع، چهار لایحه به ˈفیفاˈ ارسال می کنیم.

وی در خصوص بحث مالیات افشین قطبی اظهار داشت: از قرارداد 350 میلیون تومانی قطبی فقط پنج درصد آن مالیاتی است که باید باشگاه پرسپولیس بپردازد که این مبلغ حدود 17.5 میلیون تومان است.

شکری در خصوص آخرین وضعیت شکایت علی دایی و تشکیل جلسه استیناف فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ما منتظر تشکیل جلسه کمیته استیناف هستیم اما در خصوص این پرونده لایحه خود را داده ایم و خیلی امیدوار هستیم با نگاه حقوقی کمیته استیناف، رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی نیز کاهش پیدا کند.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید باشگاه پرسپولیس، هر رایی که براساس مسایل حقوقی صادر شود را قبول می کند و امیدوارم رای کمیته استیناف بر این اساس باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)