پرسپولیس نیوز : ايرشيپ كم ( فيلمبرداري با بالن ) رقيب جديد دوربين عنكبوتي در ورزشگاه ۱۰۰هزار نفري ازادي تهران خواهد بود.

اين دوربين قراراست در هفتاد و هفتمين شهرآورد پايتخت فعال شده و عكس هايي از بالا تهيه كند.
ايرشيپ كم يا فيلمبرداري ازطريق بالن به روشي گفته مي شود كه طي آن دوربين ها از طريق يك بالن كوچك و قابل كنترل با طناب از پايين به بالا فرستاده مي شود تا از بالا فيلمبرداري كند.

** اين دوربين تا فاصله ۲۰۰متري مي تواند فيلمبرداري شفاف و با كيفيت داشته باشد.

** در حاليكه حدود سه ساعت به شروع هفتاد وهفتمين شهرآورد پايتخت باقيمانده، تعدادي از تماشاگراني كه خود را به ورزشگاه آزادي رسانده و بليت تهيه كرده اند به سبب گرماي زياد هوا وارد ورزشگاه ۱۰۰هزارنفري نشده و ترجيح داده اند تادرمحوطه اين ورزشگاه و در سايه ها تا شروع مسابقه استراحت كنند.

گرماي روز جمعه تهران هزاران هوادار آبي و قرمز را كه نتوانسته بودند در بخش غربي و پشت به آفتاب ويا داراي سايه جايي پيدا كنند، وادار كرد كه قبل از شروع مسابقه به ورزشگاه وارد نشوند تا كمي از گرماي آفتاب كاسته شود.

** درهمين حال تا لحظه ارسال خبر ترافيك رواني در كنار ورزشگاه جاري بود و برخلاف دفعات قبلي تردد خودروها در اتوبان ها و خيابان هاي اطراف ورزشگاه به راحتي صورت مي گرفت.

ماموران نيروي انتظامي وپليس راهور نيز به تعداد زياد در اطراف ورزشگاه و اتوبان هاي منتهي به اين محل مستقر شده و رانندگان را راهنمايي مي كنند.

** هواداران و علاقمندان به فوتبال نيز با پرچم هاي قرمز و ابي كه در دست داشته و يا بر روي خودروهاي خود نصب كرده اند، در حال حركت به سمت ورزشگاه هستند.

بازارخريد و فروش پرچم هاي استقلال و پرسپوليس داغ است و هواداران اين دو تيم از قيمت مواد غذايي كه در داخل ورزشگاه و اطراف آن فروخته مي شود، به سبب بالا بودن گلايه مند هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)