پرسپولیس نیوز : جلسه توجيهي مسوولان يگان ويژه استان تهران مستقر در ورزشگاه انقلاب شهر كرج با ليدرهاي  پرسپوليس كه ساعت ۱۷ امروز شروع شده بود، به پايان رسيد.

در اين نشست ليدرهاي باشگاه پرسپوليس تهران نسبت به رعايت موازين اخلاقي، فرهنگي و امنيتي از سوي مسوولان يگان ويژه توجيه شدند.

مسوولان يگان ويژه همچنين به ليدرهاي پرسپوليس نسبت به فحاشي نكردن به مسوولان برگزار كننده اين مسابقه، چگونگي برقراري نظم، جلوگيري از ورود تماشاگران به داخل زمين حين برگزاري بازي و بعد از آن و جلوگيري از فحاشي به عوامل فوتبالي و غير فوتبالي در ورزشگاه، نكات لازم را يادآوري كرده و خواستار هماهنگي بيشتر آنان شدند.

 

هواداران پرسپوليس كه تعداد آنها نزديك به سه هزار نفر می شد پشت درهاي بسته ورزشگاه انقلاب كرج حضور يافتند. درحالي كه بيش ازچهار ساعت به برگزاري بازي پرسپوليس تهران و سايپا البرز كرج وقت باقي است، پيش بيني مي شود هواداران زيادي از كرج و تهران به ورزشگاه انقلاب كرج بيايند.

هرچند ورزشگاه انقلاب كرج گنجايش ۱۲ هزار نفر را دارد ولي به نظر مي رسد اين ورزشگاه تاكنون اين تعداد تماشاگر به خود نديده است. براساس جلسه هماهنگي مسوولان شهري، انتظامي و باشگاهها قرار بر اين بود كه بليت فروشي از ساعت ۱۴ در ورزشگاه انقلاب كرج آغاز شود که این گونه نشد و باعث ماندن تماشاگران پشت درها شد.

* بيش از ۸۰ درصد جايگاه ورزشگاه انقلاب شهر كرج به هواداران تيم پرسپوليس اختصاص يافته است و هواداران اين تيم در حال ورود به اين ورزشگاه هستند.

* بليت اين بازي براي هواداران تيم سايپاي البرز رايگان است، علاوه بر اين مسوولان تيم سايپا با اهداي پرچم و پيراهن اين تيم به هواداراني كه در نظر دارند به اين ورزشگاه بروند، سعي مي كنند آنان را به جايگاه هايي كه براي هواداران اين تيم در نظر گرفته شده است، هدايت كنند.

* ليدرهاي تيم سايپاي البرز در ابتداي اين جلسه حضور نداشتند اما در ادامه با حضور در اين جلسه ارتباط خوبي با ليدرهاي تيم پرسپوليس برقرار كرده و قول مساعد در برگزاري اين مسابقه دادند.

* تماشاگران پرسپوليس ۵۰ درصد از گنجايش ورزشگاه را در حاليكه يك ساعت به برگزاري اين بازي باقيمانده است، پر كرده اند.

* هواداران تيم فوتبال سايپاي البرز در جايگاه ويژه قرار گرفته اند. اما هنوز اين جايگاه جا براي نشستن دارد.

* مسوولان برگزار كننده قول مساعد داده اند اگر اين جايگاه توسط هواداران سايپاي البرز پر نشود مابقي اين فضا به هواداران تيم پرسپوليس اختصاص يابد.

 كسبه واهالي محل از حضور هواداران و كندي تردد ابراز نگراني مي كنند.
 

 * بدلکاران پارکور، ورزش‌های رزمی و ورزشکاران رشته باستانی دقایقی را به اجرای برنامه پرداختند.

* در ورزشگاه انقلاب کرج چند بنر با مضمون خوش‌آمد‌گویی به خبرگاران و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس دیده می‌شود.

* تعداد زیادی از مسئولان استان البرز قبل از شروع بازی در کنار زمین حضور یافتند. همچنین پیش از شروع این مسابقه جلال مرادی، فریدون اصفهانیان، مسعود مرادی و تیم داوری مسابقه به داخل زمین ‌آمدند و مشغول بررسی دروازه‌ها و امکانات شدند.

* چند لحظه‌ای بین هواداران روی سکوها درگیری به وجود آمد که با دخالت ماموران یگان‌ویژه غائله ختم به خیر شد.

* کیفیت چمن ورزشگاه انقلاب بسیار مطلوب است.

* پخش موسیقی‌های مختلف با صدای بلند پیش از شروع این دیدار باعث شده بود تا کار خبرنگاران با اخلال مواجه شود.

* قسمتی از ورزشگاه انقلاب کرج فاقد صندلی است.

* هواداران پرسپولیس هر از چندگاهی به تشویق تیم خود می‌پردازند.

* مسئولان فوتبال استان البرز با حساسیت خاصی به فکر برگزاری هر چه بهتر این مسابقه هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)