پرسپولیس نیوز : یکی از پرونده هایی که در زمان مدیریت قبلی برای باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران تشکیل شد، محکومیت 15 میلیارد ریالی قرمزپوشان ازسوی کمیسیون ماده 38شهرداری تهران بودکه سخنگوی باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت این پرونده را تشریح کرد.

شهرداری تهران در سال91 از باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم رعایت مفادقراردادتبلیغات بانک شهربرروی پیراهن این باشگاه به کمیسیون ماده 38 شهرداری شکایت کرد که بعد از بررسی این شکایت، کمیسیون رای به محکومیت یک و نیم میلیاردی پرسپولیس داد.

پس ازاین محکومیت،باشگاه پرسپولیس تهران به رای کمیسیون ماده38 شهرداری تهران در دیوان عدالت اداری اعتراض کرد و خواستار رسیدگی به آن شد.

درنهایت دیوان عدالت اداری اوایل بهمن ماه سال 92، حکم به«قرار عدم صلاحیت به شایستگی دادگاه های عمومی» داد و خود را برای رسیدگی به اعتراض پرسپولیس به محکومیت یک و نیم میلیاردی توسط کمیسیون ماده 38 شهرداری صالح ندانست.

همان زمان علی اکبر بختیاری مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری درباره این رای توضیح داد:در رای صادره،شعبه دیوان خودرابرای رسیدگی به این پرونده صالح نداسته و معتقد است چون رای کمیسیون ماده 38 شهرداری توسط قاضی صادر شده، اعتراض به آن باید در دادگاه های عمومی رسیدگی شود.

اکنون پس از گذشت بیش از شش ماه از صدور رای دیوان عدالت اداری، آخرین وضعیت این پرونده راازعلی خواجه وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس جویا شدیم که وی گفت:این پرونده دردستور کار مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس قراردارد وباشگاه درحال مذاکره با کمیسیون ماده 38 شهرداری تهران است.

این مقام مسئول درباشگاه پرسپولیس تهران اضافه کرد:هنوزمذاکره با کمیسیون ماده 38 شهرداری به نتیجه نرسیده و تا زمان رسیدن به یک نتیجه مشخص، مذاکرات ادامه خواهد داشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)